وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها

انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها

انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شوید .

میز منشی کوچک

میز منشی کوچک مناسب برای شرکت هایی است که هم مراجعین خیلی زیادی ندارند و هم تعداد منشی های هر بخش کم است . این سبک میز منشی معمولا در مطب ها نیز دید می شود که در ادامه همین مقاله راجع به میز منشی مطب صحبت می کنیم . میز منشی کوچک می تواند از سبک مدرن باشد که هم کارایی زیاد را داشته باشد هم زیبایی خاص تری را به نمایش بگذارد . میز منشی کوچک نیز برای لابی ساختمان های کوچک و کم واحد مناسب اند کانتر پذیرش کوچک با ابعاد و سایز کمتر نسبت به سایرین بهترین انتخاب برای محیط هایی که فضای کمی را در اختیار دارند است . این کوچک بودن ابعاد به این معنا نیست که کارایی ندارند. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه اصول طراحی و تولید را رعایت می کنیم و راحتی و کارایی محصولات نیز بسیار پر اهمیت است پس به هیچ عنوان نگران این نباشید که یک میز اداری کوچک و کم کاربرد از ما خریداری می کنید .

میز منشی مدرن

میز منشی مدرن که در حال حاضر توجه های زیادی را به خود جلب کرده است . زیبایی و متفاوت بودن این کانتر های پذیرش است که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است . میز منشی مدرن می تواند به شما در انجام امور روزانه خودتان کمک شایانی بکند

میز های منشی مدرن می توانند ترکیب کورین را نیز در خود داشته باشند در ادامه ویژگی هایی از متریال کورین را باهم بررسی می کنیم تا ببینیم چه دلایلی باعث شده تا این ترکیب ام دی اف و کورین برای میز های منشی و کانتر های پذیرش به این حد از محبوبیت برسد :

  اول اینکه کورین طرح های زیادی دارد ، برند های متفاوت هرکدام در این عرصه طراحی خاص خود را دارند و مخاطبان می توانند از میان طرح های زیادی که از کورین موجود است انتخاب های خود را انجام دهند .

   دومین ویژگی کورین نبود درز در اجرای آن است ، یعنی پس از انجام پروژه کورین می توان به راحتی تمام درز های موجود را حذف کرد .

   سوم اینکه کورین آنتی باکتریال است ، دلیل این موضوع هم بدون درز بودن این محصولات است . شما می توانید از کورین در محیط هایی که آبریزی زیادی دارند مانند آشپزخانه استفاده کنید .

  سنگ کورین امکان فرم پذیری بالایی دارد شما می توانید در هر حالت دلخواهی که مد نظرتان است این متریال را سفارش دهید.  

دلیل توضیح ویژگی های کورین این بود که در بسیاری از میز های منشی و کانتر های پذیرش این متریال استفاده می شود . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا نیز این طرح های تلفیقی ام دی اف و کورین را طراحی و تولید می کنیم .

 

 

 

میز منشی ساده

میز منشی ساده معمولا یک میز تمام ام دی اف است که یکی از محصولات کاربردی مبلمان اداری به حساب می آید. زیبایی در سادگی دلیل انتخاب بسیاری از مخاطبین این طرح و مدل های ساده است . ویژگی های میز منشی ساده را باهم بررسی می کنیم :

متریال این میز منشی معمولا از  ام دی اف است .

تمام لبه های میز برای افزایش استحکام و نمایش زیبایی ، نوار پی وی سی می شوند .

استفاده از پایه هایی با قابلیت تنظم ارتفاع برای ایجاد تعادل و هماهنگی روی میز یکی از ویژگی های پر اهمیت میز منشی ساده است .

سادگی این میز های منشی به معنای غیر اصولی بودن آن ها نیست بلکه قبلا هم گفته بودیم همه ی محصولات مبلمان اداری یکتا طبق اصول ارگنومی طراحی و تولید می شوند

میز منشی ساده می تواند برای شرکت هایی که از لحاظ مالی امکان پرداخت کمی را دارند انتخاب مناسبی باشد ، قیمت این میز های اداری ساده به نسبت کمتر از سبک ها و مدل های دیگر آن است . 

 

میز منشی کلاسیک

میز منشی کلاسیک یکی از زیباترین سبک های کانتر پذیرش و میزهای منشی است . طراحی خاص این میز اداری زیبایی بسیار زیادی را برای محیط به ارمغان می آورد . میز منشی کلاسیک می تواند از ام دی اف و یا چوب باشد که در هر دو صورت ریزه کاری های زیادی را دارند که نقش و نمای خوبی را به نمایش می گذارند . به طور کلی دکوراسیون اداری کلاسیک وقار خاصی را به فضای اداری شما می دهد که تاثیرات بسیار مثبتی بر نحوه کار افراد و و دیدگاه مشتریان و مراجعین دارد . کارایی بالای میزهای کلاسیک در کنار زیبایی آن ها این میزان محبوبیت را در میان همه جلب کرده است . میز منشی کلاسیک نیز مانند سایر میز های سبک کلاسیک خاصیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد . برای استفاده از سبک کلاسیک باید فضای کافی آن را هم داشته باشید چرا که معمولا میز های اداری کلاسیک از حالت معمول ابعاد بزرگتری را دارند و دلیل این موضوع هم برای نشان دادن بهتر وقار این محصولات است . ما در مبلمان اداری یکتا میز منشی کلاسیک را با دو متریال مختلف به مشتریانمان عرضه می کنیم . ام دی اف و چوب که به سفارش مشتریانمان بهترین محصول را ارائه می دهیم .

میز منشی شیک

امروزه دیگر دکوراسیون اداری و مبلمان اداری اهمیت بالایی را برای مدیران پیدا کرده است . شاید در زمان قدیم این اتفاقات کتر رخ می داد کمتر به مبلمان اداری توجه به خرج می دادند اما حالا همه می دانند که شیک بودن دکوراسیون اداری چه تاثیری بر کسب و کارشان دارد . انتخاب سبک های متفاوت برای تجهیز مبلمان اداری کاملا بر حسب سلیقه و شرایط مشتری است . جدا از اینکه چه سبکی مورد انتخاب قرار می گیرد باید بهترین انتخاب را انجام دهید . میز های اداری شیک می تواند جایگاه شرکت و سازمان شما را بالا ببرد . میز منشی شیک نیز همینطور است . کانتر پذیرش و میز منشی اولین جایی است که مشتریان و مراجعین به سازمان و شرکت شما به سمتش می روند پس بهتر است به زیبایی و کاربردی بودن این میز های اداری توجه بیشتری کنیم که در نگاه اول افکار مثبت را در ذهن همگان بکاریم . میز منشی شیک است که همخوان با محیط باشد و با دکوراسیون فضای اطرافش همساز باشد . در کنار زیبایی باید کارایی این محصولات را نیز در نظر داشته باشید که بهترین انتخاب را انجام دهید .

میز منشی فانتزی

میز منشی فانتزی به علت خلاقیتی که در طراحی و تولیدش به کار رفته می تواند نظر خیلی از مشتریان را جلب کند . در گذشته صحبت کرده بودیم که خلاقیت چه تاثیری بر روی محیط کار شما می گذارد و حالا به طور خلاصه برای شما بازگو می کنیم :

استفاده از دکوراسیون اداری و مبلمان اداری با خلاقیت، ذهن خلاق کارمندان را باز می کند و در کارها و امور خود خلاقیت را چاشنی می کنند . میز منشی فانتزی را می توانی به دو بخش تقسیم  بندی کرد اول طرح و مدل فانتزی را داشته باشد و دوم اینکه از رنگ و تصاویر فانتزی استفاده شده باشد یعنی به طور مثال در مهد کودک و مدارس و آموزشگاه ها تابلوی جلوی کانتر پذیرش را می توان با تصاویر کارتونی سه بعدی پوشش داد ، این تصاویر مانند کاغذ دیواری روی کل تابلو پوشانده می شوند .

میز منشی مطب

تمام پزشک ها منشی دارند و در کلیه مطب ها و کلینیک ها میز منشی و کانتر پذیرش وجود دارد . اعتبار مطب و کلینیک به دکتر آن است یعنی اگر فلان پزشک در فلان مطب باشد پس آن جا شلوغ تر می شود . اما اعتبار پزشک با محیط مطب و کلینیک نیز ارتباط دارد . مناسب است که یک پزشک در محیطی درجه یک و در خور جایگاه و شخصیتش مشغول به کار شود . پس زیبایی در طراحی دکوراسیون اداری مطب به هیچ عنوان فراموش نشود . میز منشی مطب هم اولین جاییست که مشتریان و مراجعین شما به سمت آن می روند بهتر است بر زیبایی آن توجه ویژه داشته باشید . میز منشی مطب باید کارا باشد یعنی کاربر یا کاربران پشت آن فضای کافی را برای انجام امور خود داشته باشد .

میز منشی هتل

هتل ها مکان هایی هستند که باید روی دکوراسیون آن بسیار توجه کرد . معمولا هتل ها با دکوراسیون چینش مناسب اعتبار خود را بدست می آورند پس باید دکوراسیون داخلی هتل را جزء پر اهمیت ترین نکات برای تمام هتل ها دانست . کانتر پذیرش در هتل ها باید لوکس و مناسب فضا باشد بیشترین زیبایی را در آن به کار برد و باید کارایی بالایی را نیز داشته باشد . میز منشی و کانتر پذیرش هتل معمولا بزرگ است و بهترین متریال را برای آن استفاده می کنند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا برای هتل ها و رستوران ها که کانتر پذیرش شیک با کاربری خاص خود را از ما خریداری کرده اند بهترین محصولات را ارائه داده ایم .

کانتر پذیرش لابی ساختمان

در لابی ساختمان های اداری و مسکونی در حال حاضر یک منشی حضور دارد تا هم امنیت را در نظر داشته باشد هم به مراجعین کمک کند . زیبایی این میز منشی هم بسیار اهمیت دارد و نباید به سادگی از آن گذر کرد .علاوه بر زیبایی باید کارایی لازم را نیز داشته باشد . به طوریکه یک یا چند نفر بتوانند کار کنند . روی میز باید فضای جندید مانیتور باشد تا دوربین های داخل ساختمان را رصد کنند و اطلاعات و کلید های ساختمان را در فضای خاص خودش قرار دهند .

انواع میز منشی

انواع مختلف میز منشی را باهم بررسی کردیم و سبک های آن را دیدیم . میز منشی مدرن و کلاسیک ، میز منشی فانتزی و لوکس ،  سبک های متفاوت این میز های اداری و کانتر های پذیرش است . میز های منشی و کانتر پذیرش در محیط های مختلف زیادی به کار می روند . در شرکت ها و سازمان ها ، وزارتخانه ، فروشگاه ها و نمایشگاه ها ، رستوران و کافی شاپ ، هتل ها و مطب و کلینیک ، لابی ساختمان ها و بسیاری دیگر که نشان دهنده اهیت بالای این میز اداری و کاربرد آن در محیط های متفاوت است . بهتر است برای انجام این پروژه ها از شرکت های معتبر استفاده کنید . مبلمان اداری یکتا تا کنون تعداد زیادی کانتر پذیرش و میز منشی در محیط های مختلف را کار کرده است و رضایت صد در صدی مشتریان ما قوت قلبی بود برای نوشتن این مقاله و ادامه دادن همین راه . 

قیمت میز منشی

در هر کسب و کاری قیمت ها طبق اصول و حساب و کتابی بالا و پایین می شوند . در مبلمان اداری هم همینطور است . اما در نظر داشته باشید هر ارزانی بی دلیل نیست . اگر جایی قیمت پایین تر از حد عرف را برای محصولی مشاهده کردید باید به آن بیاندیشید . قیمت میز منشی هم بر طبق اصولی متغیر است . استفاده متریال های متفاوت در قیمت تاثیر گذار بوده و می توان اصلی ترین دلیل نوسان قیمت ها هم همین مورد دانست . به طور مثال میز منشی چوبی به دلیل استفاده از چوب گران تر از میز منشی ام دی اف است . استفاده از کورین در میز های منشی و کانتر پذیرش زیباست اما مقدار کمی تفاوت قیمت با یک میز منشی ساده دارد . به هر حال حفظ کیفیت و تولید اصولی تمام محصولات سر لوحه کار ما در مبلمان اداری یکتا می باشد . یعنی فرقی نمی کند که شما یک میز اداری با کمترین قیمت یا با بالا ترین قیمت سفارش داده اید ، شک نکنید به هیچ عنوان از کیفیت محصولات مبلمان اداری یکتا ذره ای کم نمی شود و دلیل این موضوع هم فقط برای کسب رضایت مشتریان و بدست آوردن اعتبار در میان شماست .

منبع : http://yektafurniture.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%85%db%8c%d8%b2-%d9%85%d9%86%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d9%87%d8%a7/

 

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی