وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

با میز اداری بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خود را برای خرید و انتخاب یک میز اداری مناسب بالا ببرید . انواع میز اداری کدام اند؟ کاربرد های میز اداری در سازمان های مختلف چیست ؟ سبک های متفاوت میز های اداری چیست ؟ تفاوت و کاربرد میز های اداری ؟ میز اداری مناسب را از کجا بخریم ؟ قیمت میز های اداری ؟  این ها سوالاتی است که موقع خرید میز اداری از خود    می پرسید . ما در مقاله ” با میز اداری بیشتر آشنا شوید ” به تمام این سوالات پاسخ می دهیم و سعی داریم وجه تمایز میز های اداری را بازگو کنیم و مبلمان اداری یکتا را به عنوان یکی از فروشنده های معتبر و باکیفیت  میز های اداری و مبلمان اداری معرفی کنیم و تفاوتمان با سایرین را بررسی کنیم . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید .

انواع میز اداری

ابتدا انواع میز اداری مبلمان اداری یکتا را برای شما شرح می دهیم تا پیش زمینه ای برای آشنایی با میز اداری داشته باشیم ، ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با افتخار طراح و تولید کننده انواع میز اداری با کیفیت برای محیط کار شما هستیم . سبک های متفاوت در مبلمان اداری و دکوراسیون اداری را پشتیبانی می کنیم . سبک هایی از قبیل مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن ، مبلمان اداری چوبی ، مبلمان اداری سفارشی ، و ….  . در ادامه انواع میز اداری را دسته بندی می کنیم :

الف ) میز مدیریت

ب ) میز کارمندی و میز کارشناسی

ج ) میز کنفرانس

-میز کنفرانس 4 نفره

-میز کنفرانس 6 نفره

– میز کنفرانس 8 نفره

– میز کنفرانس 10 نفره

– میز کنفرانس 12 نفره و ….

پ) میز کار گروهی

ه ) میز منشی ، کانتر پذیرش

خ ) میز پذیرایی

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

در  حال حاضر بسیاری از افراد در خانه خود نیز کارر هایی را انجام می دهند . استفاده از میز اداری برای خانه نیز بسیار مناسب است . میزی کهکاربرد لاز را داشته باشد و زیباییی را نیز به خانه و دکوراسیون آن هدیه دهد . میز هایی اداری خانگی امروزه طرفدارران زیادی را پیدا کرده است و دلیل این موضوع هم پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم است . کارها در زمان قدیم در محل خاص خارج از خانه فقط انجام می شد .، اما در حال حاضر با افزایش دور کاری ها و قریلنسر ها میزز اداری خانگی طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

میز اداری زیبا

میز اداری زیبا عنوان دومین بخش این مقاله است . زیبایی به طور کلی سلیقه ای بوده و نمی توان معیار و خط کش برای همه گذاشت اما برخی از موارد هستند که به دید اکثریت زیبایی را نشان می دهند . بررسی این موارد کار سختی نیست فقط نیاز به یاد آوری دارد تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید . میز اداری زیبا به میزی می گویند که با محیط همخوان باشد . دکوراسیون هر اتاقی به هر سبکی باشد زمانی زیبایی را به نمایش می گذارد که فضای اتاق به طور درست چیده شده باشد و همخوان باشد .  به طور مثال میز مدیریتی که در جایی درست با یک طراحی فوق العاده قرار بگیرد میز مدیریت زیبا نامیده می شود . برای زیباتر نشان دادن میز مدیریتی در یک اتاق مدیریت بهتر است از محصولاتی که یک اتاق مدیریت را کامل می کند استفاده کنید ، کتابخانه اداری کوتاه و مبل و نیم ست اداری به همراه میز پذیرایی و میز کنفرانس از این دسته محصولات هستند . میز کنفرانس زیبا نیز همینطور است هماهنگ بودن رنگ و طرح میز با محیط و طراحی اصولی و جایگذاری دقیق آن است که زیبایی را نشان می دهد . میز کارمندی و کارشناسی در یک سازمان بهتر است در یک محیط از یک طرح و نقش باشند و بیشتر زیبایی را در تعداد زیاد و چینش اصولی آن ها است که به نمایش گذاشته می شود .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

قیمت میز اداری

قیمت میز های اداری بسته به نوع آن ، سبک سفارشی شما ، رنگ و طرح و متریال مصرفی متغیر است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تمام میز های اداری را طراحی و تولید می کنیم . در حال حاضر بسیاری از کارگاه هایی کوچک امکان ساخت میز اداری را دارند و وجه تمایز شرکت های بزرگ و معتبر با سایرین ، تنوع طرح ، تضمین کیفیت محصولات ، پرداخت امن و گارانتی محصولات است . قیمت میز های اداری بازه بسیار بزرگی را دربر می گیرد یعنی مهم میز اداری هفتصد هزار تومانی در بازار موجود است هم میز اداری هفتاد میلیون تومانی . علت این تفاوت هم تنوع در طراحی ساخت انواع میز اداری است . میز اداری که از چوب خاصی ساخته شده باشد و یراق اروپایی و یا از جنس های نقره و طلا استفاده کرده باشد ، طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به سایرین دارد .ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تجربه ساخت انواع میز های اداری با انواع متریال ها را داریم و در همه حال فقط سعی کردیم کیفیت محصولات را حفظ نماییم تا مشتریان روز به روز از خرید خود احساس رضایت بیشتری را بکنند .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

بورس خرید و فروش میز اداری

خرید و فروش میز های اداری بازار خوبی را به خود اختصاص داده است . بسیاری از شرکت ها و گروه ها هستند که میز ها و مبلمان اداری دست دوم را خریداری می کنند و با یک تعمیرات کوچک به چرخه استفاده بازمی گردانند و دلیل این کار هم این است که بسیاری از شرکت ها و سازمان های نوپا در ابتدا نیازمند دکوراسیون خاصی نیستند و شرایط خریداری آن را در آن لحظه ندارند. بهترین انتخاب برای این نوع شرکت ها و استارت آپ ها خریداری مبلمان اداری و میز اداری دست دوم است تا در آینده ای نزدیک با یک دکوراسیون اداری بسیار شیک به کار خود ادامه دهند . بسیاری از شرکت ها و سازان ها هستند که قصد تغییر دکوراسیون اداری خود را دارند و مبلمان اداری قبلی خود را با قیمتی پایینتر به حراج می گذارند . با احتساب تمام شرایط موجود به هیچ عنوان نباید از دکوراسیون اداری خود غافل شوید . اهمیت مبلمان اداری مناسب را در گذشته بارها و بارها  گفته ایم و حالا فقط یک یادآوری می کنیم : ” مبلمان اداری مناسب برای سازمان و شرکت بر روحیه کاری شما بسیار تاثیر گذار است و افزایش روحیه به معنای به تعویق انداختن خستگی و بازده کاری بالا می باشد . اگر خلاقیت را نیز در دکوراسیون اداری به کار ببرید هم روحیه خلاق را به بازی می گیرید و در کار ها و امور خود بسیار خلاقانه عمل می کنید . مبلمان اداری ار نا مناسب باشد در طولانی مدت باعث ایجاد درد های شدید فیزیکی ی شود و باید این موضوع را جدی گرفت .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید| میز اداری ارزان قیمت

میز های اداری اعم از میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی و میز کارشناسی ، میز منشی یا کانتر پذیرش و … با توجه به نوع ساخت و جنس متریال مصرفی در آن ها و رنگ و طرح قیمت گذاری می شوند . گاهی اوقات عده زیادی بر حسب شرایط به دنبال میز های اداری ارزان قیمت هستند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم که بهترین و با کیفیت ترین میز های اداری را با کمترین قیمت به دست مشتریان عزیز برسانیم . همانطور که بار ها و بار ها گفته شد ، هر ارزانی بی دلیل نیست . خرید و ثبت سفارشات از شرکت های معتبر یکی از مهمترین بخش های یک خرید مناسب می باشد. گاهی اوقات میز اداری ارزان قیمتی را می بینید که کیفیت و دوام لازم را ندارد .  تشخیص این کیفیت و دوام در حال حاضر توسط کارشناسان این عرصه امکان پذیر است ، توجه داشته باشید که اگر به دنبال یک خرید با هزینه کم هستید ، حتما از شرکت های معتبر و فعال در زمینه مبلمان اداری بهره بگیرید . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا طرح ها و مدل های گوناگونی از هر سبکی را در اختیار مشتریانمان قرار داده ایم . امکان طراحی و تولید بسیاری از محصولات زمانی عملی می شود که مهندسی دقیقی را روی آن ها صورت بگیرد . در کارخانه مبلمان اداری یکتا ما با همکاری مهندسان و افراد با تجربه سعی داریم که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت ها به مشتریان عرضه کنیم . میز های اداری با توجه به پلان محیط شما طرح و شکل مختلفی را میتواند داشته باشد . معمولا اتاق ها بزرگتر را در سازمان ها و شرکت ها برای پذیرایی از مدعوین یا اتاق کنفرانس استفاده می کنند . طبیعتا واضح است که اتاق بزرگتر میز اداری بزرگتری را می خواهد و میز اداری بزرگ نیز طرح بیشتر و مهندسی شده تری را می طلبد . این در حالی است که معمولا میز اداری برای کارکنان بخش های مختلف در یک مجموعه میز های اداری با ابعاد کوچکتر می باشد . البته کارایی این میز های اداری با کوچکتر شدن ابعاد کاهشی نداشته و شامل کشو های متعدد برای استفاده راحتتر کاربران می باشد . در هنگام خرید میز اداری باید به رنگ ، اندازه و سایز ، طرح و زیبایی محصول و همینطور دوام استحکام زیاد میز های اداری توجه داشته باشید البته که همیشه توجه به قیمت باید وجود داشته باشد . میز های اداری مختلف برای مخاطبان سایت مبلمان اداری یکتا فراهم شده تا مشتریان ما با دست باز محصول مورد نظر خود را پیدا کرده . کافی است از طریق لینک زیر به صفحه مربوطه مراجعه کنند .

مشاهده کاتالوگ میز اداری

با میز اداری بیشتر آشنا شوید| قیمت میز اداری مدرن

قیمت گذاری در میز های اداری پایه و اساس خاصی دارد . بار ها و بار ها گفته ایم که قیمت گذاری به فاکتور های خاصی مرتبط می باشد . میز های اداری بر اساس طراحی و متریال مصرفی ارزش بندی و قیمت گذاری می شوندمیز های اداری مدرن بر اساس طرح و مدل و فرایند ساخت قیمت گذاری می شوندمیز اداری مدرن کارایی بالایی را در کار زیبایی خاص خود به نمایش می گذارد و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد . گاهی اوقات میز اداری مدرن در رنگ ها  مختلف و خاص تری سفارش داده می شود و دلیل آن هم نوع ساخت و مدل طراحی آن ها است . مجموعه ها وسازمان های مختلف در حال حاضر به اهمیت دکوراسیون اداری پی برده اند ، زیبایی فضای کار یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر بازده کاری پرسنل و کارکنان می باشدمیز اداری مدرن زیبایی خاصی را به محیط شما می بخشد . معمولا برای تغییر در فضای کاری و اضافه کردن روحیه پرسنل رنگ میز های اداری را یک رنگ خاص و جدید انتخاب می کنند . شما هم برای ایجاد تغییرات در محیط خود از تاثیر رنگ ها غافل نشوید . دلیل وجود طرفداران زیاد برای سبک مبلمان اداری مدرن ، کیفیت طراحی و نوع جدید آن نیز می باشد . طراحی مبلمان اداری تلفیقی از مهندسی و تجربه است .

بیشتر بخوانیدمبلمان اداری مدرن

با میز اداری بیشتر آشنا شوید | انواع میز اداری با قیمت

در حال حاضر شرایط کاری به نحوی شده است که بیشتر افراد وقت خود را در محیط کار و پشت میز های اداری خود سپری می کنند احتمالا شما هم بیشتر طول روز خود را پشت میز هستید و به کار های خود مشغولیدمیز اداری جایی برای انجام امور و نگهداری وسایل مهم شما می باشد پس باید طراحی خاصی را داشته باشد . یعنی باید میز اداری شما به گونه ای باشد که وقتی سرکار خود و مشغول هستید دیگران نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت به کار های خود مشغول شوید . انتخاب میز اداری مناسب خیلی مهم است . سعی کنید میز اداری را به گونه ای انتخاب کنید که که هم مناسب برای کار شما باشد . هم به شکلی باشد که هنگام استفاده از آن لذت ببرید . این موضوع دقیقا به معنی کارایی مناسب میز اداری و همینطور زیبایی دلنشین آن است .

اگر در انتخاب میز اداری مناسب برای مجموعه خود و یا خودتان سردرگم هستید اصلا نگران نباشید ، تنوع طرح ها در میز مدیریت و سایر میز های اداری این سردرگمی را به همراه دارد . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با بررسی نوع کسب و کار شما ، نحوه و سبک کاری شما ، محیط و پلان محل کارتان ، نور دهی و نحوه چینش مد نظر خودتان و … به  شما کمک می کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید .

یکی از مهمترین آیتم ها در یک مجموعه کاری مانند شرکت ها و ادارات و سازمان ها ، میز های اداری آن ها استمیز اداری را باید با توجه به نیاز خودتان تهیه کنید . در هنگام انتخاب میز اداری باید به ابعاد و طرح و شکل میز توجه ویژه و دقیقی داشته باشید چرا که ممکن است با جایی که می خواهید میز را در آنجا قرار دهید دچار شکل شوید.

بیشتر بخوانیدخرید آنلاین میز اداری

هنگام خرید میز اداری باید به نکات زیر توجه داشته باشید

یکی از نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب میز های اداری تعیین جا و مکان و اصطلاحا تعیین مرز بندی بین کار کنان می باشد . محیط باید به گونه ای چینش شود که امکان رفت و آمد راحت و جابه جایی وجود داشته باشد به طور کلی میز اداری باید به گونه ای انتخاب شود که فضای لازم برای کاربر مورد نظر را فراهم کند. یکی دیگر از مسائل در هنگام انتخاب میز اداری ، توجه به نوع میز اداری می باشد . در این مقطع باید به جایگاه و مقام وموقعیت وهرفرد در محیط کاری توجه داشته باشید کارایی میز های برای سطوح مختلف موقعیتی متفاوت است .

امروزه میز های مدیریت در سبک های مختلف در حال طراحی وتولید می باند . میز مدیریت مدرن با طرح و رنگ و جنس متفاوت و میز های کلاسیک و سلطنتی با جنس و رنگ های متفاوت و خاص چوبی ، از پر طرفدار ترین میز های اداری به شما ر می روند .

در هنگام انتخاب میز مدیریت برای مدیران سازمان ها و مجموعه ها به رنگ و دکوراسیون اتاق مدیریت توجه داشته باشید . ابعاد استاندرد و مدل میز مدیریت و متریال مصرفی را به خوبی بررسی کنید که بهترین انتخاب را برای هسته اصلی یک سازمان انجام دهید .
بهترین وضعیت برای قرار گرفتن میز مدیریت در اتاق ، رو به روی درب ورودی می باشد . باید توجه کنید که جای مناسب یک میز اداری تاثیر بسیار زیادی بر روی کارایی و نمایش زیبایی آن را دارد . چیدمان میز های اداری به طور کلی یکی از مباحث بسیار مهم پس از خرید مبلمان اداری می باشد . بهتر است محیط اداری خود به نحوی چینش کنید که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز در معرض نمایش بگذارد . مراجعین زمانی که به محیط اداری شما می آیند به زیبایی و نظم و دکوراسیون شما بیشترین توجه را میکنند . انتخاب میز اداری مناسب و چینش ممناسب تر آن توسط کارشناسان مبلمان اداری یکتا صورت می گیرد ، کافی است از طریق را ه ای ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

بیشتر بخوانیددکوراسیون اتاق مدیریت

با میز اداری بیشتر آشنا شوید | میز اداری کوچک

اگر فضایی را که برای کار انتخاب میکنید ، یک محیط و دفتر اداری کوچک است یا بخشی از یک فضای اداری بزرگتر است ، محل استقرار میز و لوازم اداری شما تقریبا مشخص است . اما اگر شما تمایل به کار در خانه دارید باید به نکات اصولی توجه داشته باشید .انتخاب محل مناسب برای قرار گیری میز اداری ، اولین و مهمترین مرحله در این خصوص به شمار می رود . این محل می تواند گوشه ای از یک اتاق خواب باشد یا قسمتی از نشیمن و حتی بخشی از آشپزخانه شما باشد . بعد از اینکه محل مورد نظر تان را انتخاب کردید و از محیط اختصاص یافته خود اطمینان حاصل کردید ، باید فهرستی از نیاز های خودتان در دفتر کار مد نظرتان را اعم از تجهیزات و کاربری آن ها تهیه کنید . برخی از عناصر معمول در یک دفتر کار عبارتند از : میز کار یا میز اداری ، صندلی اداری مناسب ، نور پردازی محیط را فراموش نکنید ، ابزار کار روی میز بر حسب نوع کار خودتان ، مبلمان اداری با توجه به فضای اختصاص داده شده و در نظر گرفتن فضا های ذخیره و بایگانی مانند قفسه ها و کمد ها یا فایل و کشو . مهمترین بخش یک محیط اداری ، میز کار آن است که در اتاق و یا فضای اختصاص داده شده تعبیه می شود . در درجه اول میز اداری باید استاندارد باشد و از کیفیت و دوام بالایی بر خوردار باشد . ارگونومیک بودن میز اداری و صندلی اداری بسیار مهم است چرا که کاربر نباید بعد از مدتی کار کردن احساس خستگی کند . اگر میز اداری شما استاندارد نباشد ، امکان بروز مشکلات فیزیکی در دراز مدت بسیار محتمل است . طراحان ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه بهترین و استاندارد ترین طرح ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند و مهندسان ما در تولید محصولات اهمیت کیفیت را کاملا درک کرده اند . شما می توانید با ثبت سفارش به کارشناسان ما ، یکی از صد ها مشتری ما با رضایت کامل از خرید خودتان باشید .

  •  

با میز اداری بیشتر آشنا شوید | میز اداری وکیوم

روکش وکیوم نام یک محصول نیست بلکه در صنعت مبلمان اداری نام یک فرایند است . در این فرایند از تکنولوژی وکیوم برای ایجاد خلا مابین روکش و ام در اف و فشرده کردن ذرات استفاده می شود . این فرایند باعث می شود هوای موجود بین سطح و روکش  کاملا خالی شده و یک خلاء بین آن ها بوجود بیاید ، این امر باعث چسبیدن کامل این دو به یکدیگر می شود .  با توجه به این خلاء ، این تکنولوژی باعث میشود بتوانیم مستحکم ترین روکش ها را با کمترین ضخامت ممکن طراحی و تولید کنیم . انجام این فرایند توسط شرکت ها معتبر و فعال در زمینه مبلمان اداری صورت می گیرد . به همین دلیل است که روکش وکیوم از محبوبیت زیادی در میان مخاطبان این حوزه بر خوردار است .

روکش وکیوم در صنعت کاربرد های زیادی دارد و یکی از این کاربرد ها صنعت مبلمان است ، روکش کردن وسایل چوبی از جمله سرویس خواب و مبلمان در صنعت مبلمان خانگی استفاده می شوند . مبلمان چوبی معمولا بسیار در معرض آسیب های طبیعی مانن خوردگی و ضربه می باشند و امکان آسیب دیدن آن ها زیاد استمبلمان اداری یا خانگی که روی سطوح ان ها از روکش وکیوم استفاده شده است  ، در برابر این موارد ، آسیب پذیری حداقل و دوام و استحکام زیادی را دارند . برخی میز های اداری دارای طراحی های خاصی هستند ، روکش وکیوم روی تام این سطوح قرار میگیرد و تمام این فضا ها را پر کرده و زیبایی  یکدستی را به نمایش میگذارد . از روکش وکیوم بر روی کابینت ها نیز استفاده می شود . رنگ های مختلف برای این روکش ها ، برای مشتریان دست بازی را گذاشته است .

برای ورود به اینستاگرام مبلمان اداری یکتا کلیک کنید .

 

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی