وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون اداری دفتر وکالت

دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضای مورد نظر ، تناسب داشته باشد. لازمه رسیدن به این تناسب داشتن اطالاعات کافی در مورد روحیات، سنین و به طور کلی اطلاعات روان شناسی از افرادی است که در آن فضا حضور خواهند داشت. در ادامه به بررسی این جنبه از طراحی دکوراسیون اداری دفتر وکالت می پردازیم.

به طور معمول افرادی که به دفتر وکالت مراجعه می کنند درگیر مشکل یا مشکلات حقوقی شده اند، بنابراین طبیعی است که با بار زیادی از استرس، اضطراب و دلهره همراه هستند . حتی در مواردی از قبیل مشکلات خانوادگی احساس عدم امنیت نیز به موارد ذکر شده اضافه می شود. در کنار همه این ها از آن جایی که غالبا هزینه های امور وکالت بالاست، مراجعین فقط در صورت کسب اعتماد کامل مجاب می شوند که باز هم به آن دفتر مراجعه کنند. پس ما با عده ای مراجعه کننده با بار منفی روحی بالایی مواجه هستیم که باید در طراحی خود حداکثر دقت و ظرافت خود را برای کاستن از این بار منفی به خرج دهیم. علاوه بر همه این ها ما با فضایی رو به رو هستیم که به طور مستقیم با قانون و قوانین سر و کار دارد؛ پس در طراحی خود باید به گونه ای عمل کنیم که مراجعین به محض ورود، این ارتباط مستقیم را درک کنند. از طرفی دیگر باید در طراحی خود حس امید به آینده را در ذهن مراجعین القا کنیم چرا که آن ها برای روزهای بهتر پا به چنین فضایی گذاشته اند. این ظرافت ها شامل انتخاب متریال مورد استفاده در طراحی، انتخاب رنگ ها، قرار گیری و چیدمان عناصر مختلف و نور پردازی می باشد. البته میزان فضایی که در اختیار طراح قرار می گیرد نیز بر روی تمامی موارد بالا تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه به بررسی چند مورد از دفاتر وکالت و نحوه طراحی دکوراسیون آن ها می پردازیم.

در ادامه همراه ما باشید ” مبلمان اداری یکتا “

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی مطب

دکوراسیون داخلی مطب

دکوراسیون داخلی مطب عنوان امروز ما در این مقاله است . ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا قصد داریم به بررسی دکوراسیون داخلی در تعدادی از مراکز پزشکی نظیر مطب ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

همانطور که آشنا هستید اولین هدف از اجرا و طراحی یک دکوراسیون و مبلمان اداری خوب، القا و ایجاد حس مثبت و آرامش در محیط و افرادیست که قصد حضور در آن محیط را دارند می باشد. در کنار این هدف که به عنوان مسیر اصلی در هر نوع طراحی دکوراسیون است، توجه به کاربری مکان مورد نظر نیز دومین هدفیست که در حین طراحی و اجرا باید به آن توجه کرد. از این روست که دنیای طراحی و دکوراسیون وارد پیچیدگی های جذاب خود می شود. اما چگونه می توان دکوراسیونی متناسب با کاربری محیط طراحی و اجرا کرد؟

در ادامه همراه ما باشید ” مبلمان اداری یکتا “

 

  • ۰
  • ۰

خرید میز اداری

خرید میز اداری

برای خرید میز اداری نکات زیادی را باید لحاظ فرمایید . ابتدا به اهمیت دکوراسیون اداری به صورت خلاصه نگاهی میاندازیم تا با اهمیت نکات خرید میز اداری مناسب آشنا شوید . در ادامه همراه تیم تحریریه آقای مبلمان باشید تا بهترین فاکتور ها را برای خرید میز اداری به شما ارائه دهیم

 

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و مکالمه با مشاوران آقای مبلمان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۳۵۹۷۸۵۴ یا ۰۲۱-۷۷۲۱۳۷۳۳ یا ۰۹۱۹۸۵۹۷۱۰۸

 

  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی و کرونا ویروس :

امروزه با افزایش مبتلایان ویروس کرونا ، یک متخصص طراحی داخلی به اهمیت طراحی دکوراسیون و ربط آن به مهار کرونا ویروس پرداخته است .

می دانیم که مقامات در تمام دنیا به دنبال مهار و راهی برای جلوگیری از افزایش مبتلایان ویروس کرونا هستند . پروفسور (لینزی تن) هماهنگ کننده برنامه های داخلی در دانشگاه علوم انسانی آوبورن ، بررسی کرده که چگونه طراحی داخلی برخی مناطق میتواند بر انتقال ویروس تاثیر بگذارد . خانم پروفسور تَن ، آزمایشگاه اکولوژی طراحی و همینطور لابراتوار تازه تاسیس شده علوم انسانی پاتوژنی را مدیریت می کند . اینها مراکزی هستند که دانشجویان در آن جا به مراحل بیماری ها مختلف و نوع و مدل پخششان در محیط های متنوع را مطالعه می کنند . جالب اینجاست که در اولین روز های انتشار کرونا ویروس ، پروفسور تَن از امکان توقف شیوع با طراحی خاص محیط وجود دارد .

” طراحی داخلی و کرونا ویروس “

بیشتر بخوانید : کاتالوگ کانتر پذیرش مبلمان اداری یکتا 

  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی : یکی از نتیجه های شیوع و انتشار ویروس کرونا در تمام دنیا ، ایجاد طرح ها و پروتکل هایی همچون فاصله گذاری اجتماعی و  همینطور خانه نشینی تعداد زیادی از مردم است. شرایطی که ما از پایان آن خبر نداریم و نمی دانیم مهمان موقتی ما است یا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما این به چه معنا برای حوزه طراحی داخلی می باشد و طراحی داخلی خانه ها ، مناسب با شرایط موجود و کرونا چه طور خواهد بود؟ این شرایط چه تغییر و تاثییری بر مفهوم سنتی خانه ها خواهد داشت؟ عوامل اجتماعی اصلی تاثیرگذار و مهم در طراحی  داخلی خانه ها در آینده کدامند؟ همه این ها سوالاتی هستند که معماران و طراحان داخلی باید به دنبال پاسخی برایشان باشند.

امروزه ما انسان ها حدودا ۹۰ درصد از وقت خودمان را درون ساختمان های مختلف از خانه گرفته تا اداره و و محل کار و خرید و … می گذرانیم. خانه ها به طور سنتی مکان امنی برای ارتقای روابط بین اعضای خانواده و دوستان می باشند  ؛ طرح و پروتکل فاصله گذاری اجتماعی همه ما را مجبور به ایزوله کردن خود در یک محیط محدودتر و قابل کنترل تری به نام خانه کرده است. مکانی که فرصتی برای ابراز علایق و احساسات، حس تعلق داشتن، طرز فکر، و مهمتر از همه شیوه زندگی را برای ما فراهم کرده است .

  • ۰
  • ۰

تاثیر شیوع کرونا بر ساخت و ساز | شیوع ویروس جدید کرونا در روز‌های اخیر بخش زیادی از اقتصاد را درگیر خود کرده است و تبعات اقتصادی آن شاید تا ماه‌ها بعد گریبان گیر بنگاه‌های مختلف اقتصادی در کل دنیا باشد. یکی از بخش‌ها ساخت‌ و ساز و طراحی داخلی است. در پی شیوع این ویروس اغلب کارگاه ها و کارخانه جات تعطیل شده اند. تعطیلی  گرچه برای حفظ سلامت و بهداشت محیطی در جامعه امری اجتناب ناپذیر و ضروری است، اما تأثیرات منفی  آن بر اقتصاد جامعه در ابعاد گسترده ای می باشد. کرونا ویروس همان‌طور که در بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی تأثیرات بسیار جدی گذاشته است ، حوزه دکوراسیون داخلی را نیز از این تأثیر بی‌نصیب نگذاشته و بر روند کار تأثیرات بسیار جدی داشته است.

تاثیر شیوع کرونا بر ساخت و ساز

تاثیر شیوع کرونا بر ساخت و ساز