وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میز کانتر بانکی

میز کانتر بانکی

میز کانتر بانکی به نوعی از کانتر های پیشخوان میگویند که کاربر و ارباب روجوع روبروی هم بتوانند کار خود را به راحتی انجام دهند . این نوع میز های پذیرش در بانک ها  و صرافی ها ، مراکز پیشخوان دولت و پلیس +10 و ادارات و مجموعه های این چنین مورد استفاده قرار می گیرند . در ادامه نمونه هایی از میز کانتر بانکی شرکت مبلمان اداری یکتا را مشاهده میکنید .

  

  • ۰
  • ۰

میز کانتر

میز کانتر اداری در واقع همان میز های پذیرش و پیشخوان می باشند که می توان از آن ها در ادارات ، بانک ها ، مطب ها ، بیمارستان ها و … استفاده کرد. طراحی و ساخت کانتر اداری باید به نحوی صورت گیرد که تعامل و ارتباط بین کارکنان و مراجعین را بهبود بخشد. علاوه بر این ، به سبب اینکه کارکنان مدت زمانی طولانی را در پشت این کانتر و میز ها می گذرانند ، باید طراحی آن به نحوی باشد تا از نظر سلامت جسمی باعث درد و ناراحتی آنان نشود و همچنین با توجه به نیاز های کارکنان آن شرکت ، اداره یا … ساخته شود. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا در این مقاله به معرفی انواع مختلف کانتر از قبیل میز کانتر ، میز پیشخوان بانکی ، کانتر نمایشگاهی و دیگر مدل های آن بپردازیم. امید است تا این مقاله مورد توجه شما همراهان گرامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید : مبل اداری

 

 

  

  • ۰
  • ۰

میز کارگروهی

میز کارگروهی 

میز کارگروهی با راه اندازی کسب و کارهای کوچک بیشتر رونق گرفته است . امروزه اکثر سازمانها در ابتدای کار میخواهند در یک فضای کوچک کسب و کار خود را راه اندازی کنند و این یعنی تعداد نفرات مشخصی را باید در یک فضای کوچک اداری جا دهند . برای همین از میزهای تیم ورک یا استیشنهای کارگروهی استفاده می نمایند . میزهای کارگروهی را بعبارتی میتوان میزی تعریف کرد که تعداد حداقل دو نفر از پرسنل برای انجام فعالیتهایشان در کنار هم یا رو بروی هم در پشت آن بنشینند .

  • ۰
  • ۰

کمد اداری

کمد اداری

کمد اداری برای پرسنل درجه یک هر شرکت خصوصی یا دولتی باید بگونه ای طراحی و تولید شود که در آن علاوه بر رعایت نکات امنیتی برای نگهداری اسناد سری و طبقه بندی شده ،امکاناتی نظیر محل نگهداری و آویز کت و شلوار و پیراهن ، و دسترسی به سیستم های پیشرفته مولتی مدیا در نظر گرفته شود.

برای پرسنل بخشهای مختلف  اداری از قبیل پرسنل واحد مهندسی یا پرسنل واحد بازاریابی نوع کمد و کتابخانه اداری که مورد استفاده  قرار می گیرد باید داری چند و یژگی اصلی باشد مواردی نظیر :طول ، عمق و ارتفاع  استانداردجهت قرارگیری پرونده ها ، زونکن ها ،‌پوشه های اسناد  و دانشنامه های مرجع مورد استفاده پرسنل همچنین زیبایی و هماهنگی کمد اداری با دکوراسیون اداری اتاق

 

  

  • ۰
  • ۰

کتابخانه اداری

کتابخانه اداری

امروزه دکوراسیون اداری جایگاه ویژه ای را در اختیار گرفته و تقریبا همه می دانند دکوراسیون اداری و مبلمان اداری مناسب چه تاثیراتی بر نحوه کار و فروش و درآمد میگذارد . زیبایی و کارایی مبلمان اداری دو موضوع مهم در این عرصه کاری است که باید به آن توجه زیادی داشت . نحوه چینش مبلمان اداری در یک محیط اداری نیز بسیار مهم است  حائز اهمیت است ، اینکه از میز و صندلی های اداری مناسب در جای مناسب آن استفاده کنید میتواند هم بالا ترین کارایی هم بیشترین زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد ، استفاده از کتابخانه های اداری بلند و کوتاه علاوه بر زیباتر کردن محیط اداری مناسب ترین شرایط را برای حفظ و جاسازی مدارک و اشیاء مختلف است . کتابخانه بلند اداری برای فضایی که پرسنل شما در انجا حضور دارند مناسب است . استفاده از کتابخانه های بلند برای نشان دادن ویترین افتخارات به مهمانان و مراجعین شما انتخاب درستی است و میتوانید از استند هایی برای نشر اثار خود و گذاشتن مجلات و کاتالوگ های کاری و روزنامه های درون سازمانی خودتان استفاده کنید و برای مراجعین و مهمانان خود ارزش والایی قائل شوید .

برای مشاهده کاتالوگ

کتابخانه اداری و انواع کمد اداری آقای مبلمان

کلیک کنید

  • ۰
  • ۰

کانتر پذیرش

کانتر پذیرش

انواع کانتر پذیرش گرد و نیم دایره و مستطیلی مناسب برای هر فضایی ، طراحی و تولید کانتر پذیرش با ابعاد مناسب محیط شما که کارایی بهتری را داشته باشد . لازم به ذکر است که طراحی و تولید کانتر های نیم گرد و گرد کار ساده ای نیست و فقط کننده های این کار توان طراحی و تحلیل و تولید و اجرای آن را دارند . ما در مبلمان اداری آقای مبلمان با افتخار اعلام میکنیم که تاکنون بهترین کانتر پذیرش های گرد و نیم گرد را طراحی و تولید کرده ایم که همه اینها ناشی از توان و دانش ما در زمینه مبلمان اداری است .

 

برای مشاهده کاتالوگ 
میز کانتر آقای مبلمان
کلیک کنید 
  • ۰
  • ۰

میز مدیریت

میز مدیریت

میز مدیریت با سبک های کلاسیک و مدرن و تلفیقی ، میز مدیریت در تمام ادارات و سازمان ها از لوازم بسیار مهم به شمار میرود و علاوه بر زیبایی کیفیت بالایی را لازم دارد چرا که اکثرا مدیران در ساعات زیادی از روز را پشت میز مدیریت خود به سر میبرند بنابراین کارایی این میز اداری امری است الزامی . در کنار میز مدیریت محصولات دیگری برای اتاق مدیریت یک سازمان یا شرکت استفاده میشود که شامل : مبل و نیم ست اداری ، میز جلو مبلی ، میز کنفرانس ، کتابخانه کوتاه و بلند اداری و …

 

برای مشاهده کاتالوگ

 میز های مدیریت آقای مبلمان

کلیک کنید

 

  • ۰
  • ۰

صندلی اداری

صندلی اداری

صندلی اداری یکی از اصلی ترین  زیر گروه های های مبلمان اداری میباشد .به هر میزان که صندلی مورد استفاده پرسنل شما در دفترکار یا شرکت  راحت و یا بعبارتی دیگر ارگونومیک باشند، اما نحوه استفاده صحیح از آن را ندانید،عواقب وحشتناکی  ممکن است برای جسم شما و بخصوص در ناحیه کمر شما بدنبال داشته باشد .بشر سالیان سال با سعی و خطا توانست تا تشخیص دهد چه چیزی برای نشستن او مناسب‌تر است. بعد از آن نیز سال‌ها با مطالعه و همچنین آزمایشات مکرر توانست بفهمد که درست نشستن چگونه است.

  

  • ۰
  • ۰

صندلی انتظار

صندلی انتظار

صندلی‎ انتظار یکی دیگر از انواع مبل اداری محسوب می گردد.مادر شرکت مبلمان اداری یکتا با ارائه انواع صندلی انتظار دو نفره ، و سه نفره با رنگها و طرح های مختلف سعی کرده ایم تا به این نیاز شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی در امر دکوراسیون اداری  پاسخ دهیم .شما  دراین بخش میتوانید انواع صندلی اداری سالن انتظار را  که با تنوع رنگ و همچنین نوع جنس نظیر پارچه و چرم ،  را مشاهده نمایید .ما سعی کرده ایم تا قدرت انتخاب شما را برای لوکس کردن محیط لابی یا سالن انتظارتان بالا  ببریم . صندلی های انتظار به صورت تک نفره با میز کناری ، دو نفره با یا بدون میز پذیرایی وسط، سه نفره و صندلی‎های انتظار چهار نفره  طراحی و تولید می‎شوند. این صندلی‎های اداری برای محیط انتظار فرودگاه‎ها، ادارات، مطب‎ها و سایر مکان‎های اداری و تجاری مناسب و کاربردی هستند .

 

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری یکتا

  • ۰
  • ۰

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری به دسته ها و مجموعه های متعددی تقسیم بندی می شوند . تنوع طرح ها و مدل ها به قدری زیاد بود که نیازمند دسته بندی کردن آن ها بوده ایم ، بنابراین در ادامه انواع پارتیشن های اداری را با تقسیم بندی به سه دسته :

  1. پارتیشن اداری ام دی اف
  2. پارتیشن اداری شیشه ای 
  3. پارتیشن اداری آلومینیومی 

را مشاهده میکنید. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه سعی داشته ایم بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کنیم ، در بحث پارتیشن های اداری کیفیت و استحکام و زیبایی محصولات ما زبان زد شده است .