وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اصول طراحی دکوراسیون منزل

اصول طراحی دکوراسیون منزل موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. اگر از دکوراسیون کنونی منزل خود خسته شده اید و به فکر تغییراتی در آن هستید یا اینکه طراحی منزلی به شما سپرده شده است و شما می خواهید برای هر قسمت از آن طرحی مطلوب ارائه دهید، در ابتدا باید به اصول و قواعد طراحی دکوراسیون منزل آشنایی داشته باشید که اگر از آن ها پیروی نکنید به نتیجه دلخواه خود نمی رسید و طرح شما مورد پسند واقع نمی شود. با ما همراه باشید تا با این اصول بهتر آشنا شوید.

 

   

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب از مهم ترین قسمت های طراحی منزل به شمار می رود زیرا اتاق خواب یک فضای شخصی برای رسیدن به آرامش است و مدت زمان زیادی از وقت خود را در آن می گذرانید. از این رو باید با طراحی مناسب ، محیطی را فراهم کنید تا با قرار گرفتن در آن حس خوب و دلنشینی را تجربه کنید. ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا به بررسی و توضیح برخی نکات درباره طراحی اتاق خواب و سبک های مختلف طراحی آن بپردازیم تا در آخر با استفاده از توضیحات داده شده و اجرای آن به اتاق خواب دلخواه خود دست یابید. با ما همراه باشید. در ادامه به اصول کلی طراحی دکوراسیون اتاق خواب می پردازیم و همینطور دو نوع سبک طراحی را مورد بحث قرار می دهیم.

 

   

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن که باید رعایت شود چیست؟ طراحی اتاق نشیمن چه تاثیری در زیبا شدن منزل دارد؟ و سؤالاتی از این قبیل نمونه هایی هستند که برای خیلی از افراد که می خواهند منزل خود را به زیبا ترین شکل تزیین نمایند به وجود می آید. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا قصد داریم تا با بررسی اصول طراحی اتاق نشیمن به طور کلی و خلاصه مواردی را به شما همراهان عزیز ارائه دهیم تا  بتوانید در طراحی اتاق نشیمن منزل خود از آنها استفاده نمایید و به زیبا ترین شکل ممکن آن را تزیین کنید. با ما همراه باشید.

در ابتدا به دو نکته کلی طراحی اتاق نشیمن می پردازیم و در ادامه به اختصار جنبه های دیگر آن را مورد بحث قرار می دهیم.

   

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر خلاقیت پرسنل

طراحی دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر خلاقیت پرسنل موضوعی است که امروزه همه از آن آگاهی داریم. اما تعداد افرادی که تاثیر دکوراسیون داخلی خوب را در نظر می گیرند کم است. طراحی مناسب و چیدمان دفتر کار رابطه مستقیمی با حس کارکنان نسبت محیط کار و سازمان و حتی وسایل اداری دارد. وقتی حرفه ای بودن و راحتی فضای خانه با هم ترکیب شوند می توان به پر بازده ترین دکوراسیون اداری دست یافت که به کارمندان و پرسنل در خلاقیت نیز کمک زیادی می کند.

ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا قصد داریم تا با معرفی جنبه های مختلف طراحی دکوراسیون اداری و تاثیر آن در خلاقیت پرسنل شما را برای دست یابی به محیط کاری آرام و پربازده یاری رسانیم .در ادامه همراه ما باشید.

   

  • ۰
  • ۰

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری چیست؟ شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که برای طراحی دکوراسیون اداری خود از چه رنگ هایی استفاده کنید تا هم در روحیه شما و کارمندان مفید باشد ، هم سبب جلب توجه مراجعین و مشتریان شما شود. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا با بررسی روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن در افراد، شما همراهان عزیز را برای انتخاب مناسب رنگ راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

بر اساس تحقیقات مختلف، رنگ دفتر و محیط کار می تواند تاثیر به سزایی بر روحیه انسان داشته باشد. علاوه بر این انتخاب رنگ می تواند سبب افزایش یا حتی کاهش بهره وری شود. اگر شما قصد دارید تا کارکنان خود را تشویق به بهره وری و تولید بیشتر کنید یا مشتریان را به سمت خود جذب کنید، انتخاب رنگ مناسب برای دفتر کار می تواند شما را یاری کند. استفاده از روانشناسی رنگ این امکان را به شما می دهد تا در کسب و کار خود نسبت به سایر دفایر که بی بهره از رنگ هستند تفاوت عمده ای به وجود آورید.

  • ۰
  • ۰

تاثیر معماری مدرن در دکوراسیون داخلی مطب

تاثیر معماری مدرن در دکوراسیون داخلی مطب موضوع امروز مقاله ما است. تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا قصد دارد تا به تعریف معماری مدرن، اجرای آن در طراحی دکوراسیون مطب وتاثیرات آن در بهبود عملکرد کار مطب بپردازد. ابتدا به تعریف و مفهوم معماری مدرن می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

   

  • ۰
  • ۰

طراحی زیبای مطب دندانپزشکی و تاثیر آن در آرامش بیمار

طراحی زیبای مطب دندانپزشکی و تاثیر آن در آرامش بیمار، موضوعی است که امروز تیم تحریریه “شرکت مبلمان اداری یکتا” به آن پرداخته است و مواردی را در این زمینه با شما دوستان گرامی به اشتراک میگذارد. با ما همراه باشید.

مطب یا کلینیک مکانی است که شما اکثر وقت روزانه خود را در آن سپری می کنید. از این رو لازم است تا با طراحی دکوراسیون اداری مطب و توجه به برخی نکات که در ادامه به آن می پردازیم محیطی را فراهم کنید تا در ایجاد روحیه ای شاد برای خودتان و بیماران مؤثر باشد.

همین امر موجب می شود تا بیماران در این روزها که رقابت بین مطب ها وکلینیک های دندانپزشکی زیاد است شما را انتخاب کنند. یادتان باشد زیبای دکوراسیون اداری هر محیطی به پیشرفت و ترقی آن مجموعه کمک شایانی می کند.