وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اصول طراحی کافی شاپ

اصول طراحی کافی شاپ موضوعی است که امروز در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا به آن می پردازیم. کافی شاپ ها معمولا فضا هایی هستند که افراد برای فرار از شلوغی های روزانه خود به آن مراجعه می کنند. خوبی وجود کافی شاپ این است که هر وقت بخواهید ، می توانید به آن سر بزنید. گاهی خواندن یک کتاب در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه ، دیدار با دوستان یا نوشتن یادداشت های روزانه از جمله کارهایی هستند که می توان با آرامش در آن فضا انجام داد. اما فقظ کیفیت غذا های موجود در کافی شاپ نیستند که سبب می شود تا آن محل به قول معروف به یک پاتوق تبدیل شود. بلکه یک طراحی خلاقانه و یا استفاده از المان های خاص باعث می شود تا همیشه آن کافی شاپ برایتان اولین انتخاب باشد.

   

  • ۰
  • ۰

نصب پارتیشن اداری ام دی اف

نصب پارتیشن اداری ام دی اف عنوان مقاله امروز ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. در این مقاله جنبه های مختلف نصب پارتیشن اداری را مورد بحث قرار خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید.

امروزه وجود حریم خصوصی از نظر مدیران و کارمندان امری مهم و ضروری به شمار می رود. زیرا با این کار افراد و گروه های کاری از یکدیگر جدا می شوند ، سبب افزایش خلاقیت و نو آوری در عمل آن ها می شود و در نتیجه راندمان کاری را بالا می برد. برای پارتیشن بندی در اداره و دفتر کاری خود باید به نوع کار خود توجه داشته باشید و متناسب با آن اقدام به اجرای طرح مورد نظر نمایید. مثلا در کاری چون روزنامه نگاری وجود حریم خصوصی امری بیهوده تلقی میشود ، زیرا در این کار همکاری و تعامل هرچه بیشتر کارکنان حرف اول را می زند. بنابراین اجرای پارتیشن بندی باید به گونه ای باشد تا این تعامل و همکاری به حداکثر میزان خود برسد. با استفاده از پارتیشن بندی مناسب می توان کارکنان خود را از یکدیگر جدا کرده و به صورت تیمی دسته بندی نمایید تا در هر بخش بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و همچنین سایر بخش را درگیر و اشغال نکنند. علاوه بر این برای شما به عنوان مدیر نیز مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت از جمله اینکه باعث می شود تا به طور شفاف بر تمامی بخش ها نظارت داشته باشید و برای سرکشی به هر بخش وقت شما تلف نمیشود.

   

  • ۰
  • ۰

اصول طراحی داخلی رستوران

اصول طراحی داخلی رستوران از مهم ترین نکات برای داشتن رستورانی زیبا و شیک است که باید رعایت شوند. شکل و ظاهر رستوران در جذب مشتری بسیار مهم است که باید تلاش کرد تا آن را به بهترین نحو اجرا کرد. علاوه بر این مکان مورد نظر برای راه اندازی رستوران نیز در تعیین طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران بسیار مهم است. به طور کلی می توان گفت هر رستورانی علاوه بر اینکه باید غذایی خوببه مشتری ارائه دهد ، باید فضایی جذاب و چشم گیر را نیز دارا باشد تا مشتری از بودن در آن احساس راحتی و شادمانی کرده و به صورت مرتب به آن جا سر بزند. این امر در نهایت سبب سود بیشتری خواهد شد.

ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا قصد داریم تا به اصول مهم و کاربردی برای طراحی داخلی رستوران بپردازیم تا با رعایت و اجرای آن بتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید. در ادامه همراه ما باشید.

 

  

 

  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی و معرفی انواع پارتیشن شیشه ای مدرن ، ویژگی های آن و عواملی که در قیمت تاثیرگذار هستند بپردازیم. پارتیشن شیشه ای و دیوار شیشه ای در اصل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و در عین سادگی تاثیر فراوانی بر زیبایی دکوراسیون اداری می گذارند. پارتیشن شیشه ای جدا از تقسیم بندی محیط از فضا و متراژ آن نهایت استفاده را می کند و همچنین در نقش عایق صوتی نیز بسیار مؤثر است.

  

 

  • ۰
  • ۰

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک عنوان امروز مقاله ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد . یکی از انواع مختلف آلودگی‌هایی که امروزه با آن مواجه هستیم، آلودگی صوتی می باشد . متاسفانه با پیشرفت زیاد و روز به روز زندگی مدرن و ازدحام و شلوغی ها در شهرهای کوچک و بزرگ این آلودگی نیز با سرعت بالایی رشد می‌کند. حتی اگر هنوز در کوچه‌های خلوت و در خانه‌های تک واحدی زندگی کنید، بعید است از دست صدای اتومبیل‌ها ، ماشین‌ها و ازدحام خیابان‌ها در امان باشید . حتی در ساختمان‌های بلند و در طبقات بالا هم این سر و صدا نیز به دنبال شما می‌آیند چرا که معمولا اطراف ما را خیابان‌های پر از رفت و آمد احاطه کرده‌اند. این موضوع در همه جای شهر قابل درک است .  از طرفی در منازل هم دیوارها با ضخامت‌های نازک و کم ساخته می‌شوند و شما مدام سر و صدای همسایه‌ها و خانه ی دیوار به دیوارتان را می‌شنوید. حالا پارتیشن آکوستیک را باهم بررسی می کنیم ، یکی از کاربرد های پارتیشن آکوستیک عایق صدا بودن آن می باشد . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید .

   

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای یکی از ابزار طراحی دکوراسیون به شمار می رود که بسته به نوع آن برای اهداف متخلفی کاربرد دارند. استفاده از پارتیشن شیشه ای ارزان سبب می شود تا علاوه بر زیبایی و جلوه ، دید بهتری بر محیط کاری خود داشته باشید و همچنین نور هم بهتر منتقل می شود. این موارد در عملکرد کارکنان نیز مؤثر است. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز با بررسی کامل انواع پارتیشن شیشه ای به خصوص “فِرِیم لس”  (بدون فریم ) سعی داریم تا شما همراهان گرامی را در جهت دست یابی به یک محیط اداری زیبا و مدرن یاری کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

   

  • ۰
  • ۰

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن فلزی اداری  یکی از محبوب ترین محصولات در سری مبلمان اداری به حساب می آید .  به طور کلی در این مقاله سعی داریم به انواع پارتیشن های اداری با تمرکز بر روی پارتیشن فلزی اداری بپردازیم و ویژگی های متفاوت آن را بررسی کنیم . در ادامه همراه تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا باشید تا به موضوعات فوق بپردازیم .

   

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی یکی از انواع پارتیشن اداری می باشد که دارای فریم هایی از جنس آلومینیوم هستند و با مواد دیگری نظیر شیشه و یا MDF ترکیب می شوند. پارتیشن بندی علاوه بر زیبایی ، سبب می شود تا بتوان در سریع ترین زمان و آسان ترین راه از فضای موجود بهترین استفاده را کرد.

ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا ، قصد داریم تا در این مقاله به بررسی پارتیشن های اداری از نوع آلومینیومی آن از نظر قیمت ، استحکام ، زیبایی و موارد دیگر بپردازیم.با ما همراه باشید.

   

  • ۰
  • ۰

اصول طراحی نمای ساختمان

اصول طراحی نمای ساختمان اولین قدم برای معماران به شمار می رود. از همین رو طراحی نما نیز جز مهم ترین مراحل طراحی ساختمان به شمار می رود. طراحی نما در صورت نادیده گرفتن اصول و قواعد آن می تواند منجر به از بین رفتن هویت ساختمان و همین طور بافت شهری شود. از مهم ترین بخش های یک ساختمان می توان به نمای آن اشاره کرد که علاوه بر زیبایی ساختمان ، در زیایی شهر نیز تاثیر زیادی می گذارد.

در طراحی نمای ساختمان اصول و قواعد زیادی وجود دارد که حتما باید رعایت شوند. ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم تا در این مقاله شما همراهان گرامی  را با کلی ترین اصول طراحی نما آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید.