وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

۲۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعویض صندلی اداری و تأثیر آن بر کار شما

 

تعویض صندلی اداری زمانی باید صورت گیرد که صندلی شما استانداردهای لازم را نداشته باشد. ارگونومی بودن و طراحی و تولید استاندارد یک صندلی در مجموعه مبلمان اداری یکتا اصل کار است.

 

 

  

  • ۰
  • ۰

کمد اداری و نقش آن در محیط کار

کمد اداری و نقش آن در محیط کار موضوع مورد بحث امروز ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است، کمد و کتابخانه اداری از اکسسوری‌های یک محیط کار به شمار می‌رود که البته امروزه استفاده از آن‌ها ضرورت خاصی پیدا کرده است. ممکن است این دیدگاه برای شما به وجود بیاید که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش آگاهی‌ها نسبت به سیستم‌های کامپیوتری و حافظه‌های جانبی دیگر نگه داشتن فایل‌های کاغذی و اسناد و پرونده‌های فیزیکی توجیهی ندارد، اما بهتر است بدانید که همچنان نیز در بیشتر شرکت‌های مختلف به دلیل احتمال خرابی در سرورها و سیستم‌ها بسیاری از اسناد و مدارک را نیز به صورت فیزیکی نگهداری می‌کنند.

 

  

  • ۰
  • ۰

مدیر خوب صندلی خوب می‌خواهد…

 

صندلی کلاسیک

بعضی افراد فکر میکنند که سبک کلاسیک را  فقط می توانند در دکوراسیون فضاهای قدیمی مانند موزه ها  یا فضاهای سنتی مانند رستورانهای سنتی ببینند .اما مطالعات نشان داده است که با اینکه در قرن بیستم زندگی می کنیم اما همچنان طرفداران سبک کلاسیک بسیار زیادند .مبلمان اداری یکتا با توجه به استقبال افراد از این سبک ، توانسته تا با استفاده از افراد مجرب و کارخانه تولیدی خود ، صندلی های اداری کلاسیک را طراحی و تولید نموده ، و با حذف واسطه بطور مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

 

  • ۰
  • ۰

چگونگی تعیین قیمت میز مدیریت

تعیین قیمت میز مدیریت بر اساس ابعاد آن و متریال و جنسی که در محصول استفاده شده محاسبه‌ی شود. طراحی خاص نیز ممکن است تأثیرگذار بر قیمت میز مدیریت باشد. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا نیز بسته به معیارهایی قیمت‌های میز مدیریت را تعیین می‌کنیم. برخی از میزهای مدیریتی به خاطر چند منظوره بودن و کارایی متفاوت قیمت‌های مختلفی دارند همچنین به کاربران امکانات مختلف در میز نقش مهمی در نحوه قیمت گذاری میز مدیریت دارد مانند ابعاد – یراق آلات – کارخانه سازنده – گارانتی و خدمات نصب و …

  

  • ۰
  • ۰

آیا میز اداری کلاسیک هنوز هم انتخاب خوبی است؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که آیا هنوز هم میز اداری کلاسیک انتخاب درستی برای مجموعه شما می‌باشد؟ میزهای کلاسیک ویژگی‌های خاص خود را دارند و از متریال متفاوت‌تری نسبت به سایر میزهای مدرن بهره می‌برند. تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا در این مقاله به سؤال شما پاسخ می‌دهد.

امروزه رویکرد بازار دکوراسیون اداری به سمت محصولات سبک مدرن است. پیشرفت تکنولوژی و سبک جدید سازمان‌دهی شرکت‌ها، شکل تازه‌ای به دفاتر اداری آنها داده است. شکلی که استفاده از میز اداری مدرن را در مقایسه با میز اداری کلاسیک به‌صرفه و جذاب می‌کند. اما جالب است بدانید که در این بین هنوز بعضی از افراد به سبک‌های کلاسیک دکوراسیون اداری و میز اداری علاقه‌مند هستند.

  

  • ۰
  • ۰

5 ایده خلاقانه برای طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس

طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس اهمیت بسیار ویژه‌ای در یک سازمان دارد. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا سعی داریم تا دکوراسیون شما را اول با سلیقه خودتان و دوم با استانداردهای جهانی طراحی کنیم و البته پیشنهاد می‌کنیم که سبک دکوراسیون خود را به سمت سبک مدرنیته سوق دهید. در ادامه این مقاله سعی داریم چند ایده خلاقانه جهت طراحی اتاق کنفرانس به شما بدهیم. همراه ما باشید.

  
  • ۰
  • ۰

خرید میز مدیریت مناسب

خرید میز مدیریت یکی از مهمترین قسمت های تجهیز دکوراسیون یک مجموعه می باشد. به طور کلی دکوراسیون و مبلمان اداری اتاق مدیریت اهمیت ویژه ای را دارد. اتاق مدیریت در یک مجموعه قلب تپنده آن جا محسوب می شود. بسته به نوع کسب و کار شما در آن اتاق تصمیمات فردی یا جمعی برای طی کردن مسیر کسب درآمد مجموعه شما گرفته می شود. زیبایی و کارایی مبلمان مدیریتی بسیار مهم است، پس در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا با نکات بسیار مهمی در رابطه با خرید میز مدیریت آشنا شوید.

 

در خرید میز مدیریت علاوه بر این که می‌بایست اصول خرید مبلمان اداری را رعایت نمود، نکات ویژه و حیاتی دیگر وجود دارد؛ میز مدیریت می‌بایست شیک، کاربردی، قابل اتکا و ارگونومیک باشد. خرید میز مدیریت آن قدر اهمیت دارد ه شرکت های طراح و تولید کننده مبلمان اداری بر روی جذابیت و کارایی این میز های مدیریت، تلاش زیادی می کنند تا بتوانند نظر مدیران مختلف را جلب کنند.

  
  • ۰
  • ۰

انتخاب میز کار گروهی مناسب

انتخاب میز کارگروهی مناسب در گرو انتخاب درست میز است. خرید مناسب میزهای اداری علاوه بر زیبایی که به محیط شما می‌دهد، کارایی بالایی را نیز برای شما دارد که باعث استفاده مناسب از آن محصول می‌شود. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا همواره با حفظ کیفیت بالا و ارائه طراحی‌های خاص و شیک سعی داشتیم تا شما را با یک میز کارگروهی مناسب روبرو کنیم. در ادامه با مقاله میز کارگروهی مناسب همراه تیم ما باشید.

استفاده از فضای باز اداری و به کارگیری میز کارگروهی مناسب در دکوراسیون مدرن کل دنیا در حال افزایش است. این میزهای اداری انواع متفاوتی دارند و کارایی آن‌ها بسیار زیاد است.

  

  • ۰
  • ۰

چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب

 

انتخاب میز کنفرانس برای محیط‌های کاری به موارد بسیار زیادی وابسته است که در این مقاله از تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم به آن بپردازیم. طراحی دکوراسیون یک مجموعه کار ساده‌ای نیست و اگر توسط متخصص و کارشناس صورت نگیرد، به احتمال زیاد به دشواری بر می‌خورید. شما باید آگاهی و دانش کافی نسبت به رنگ داشته باشید همچنین کاربرد نور را در فضا را بشناسید. فضا را تشخیص دهید و نحوه‌ی قرار گیری مبلمان در آن‌ها را به بهترین شکل بدانید. برای اتاق کنفرانس اما این مهم از حساسیت بیشتری برخوردار است. اتاق کنفرانس شما احتمالاً تنها مکانی است که رقبا و شرکای شما در آن ساعت‌ها برای مذاکره سپری می‌کنند. صندلی اداری آن می‌بایست برای مقصود و هدف مشخص انتخاب شود. میز کنفرانس در آن باید روح داشته باشد و علاوه بر زیبایی کارایی و کیفیت لازم را نیز به همراه داشته باشد.

  

  • ۰
  • ۰

ایده برای طراحی اتاق کار خانگی

امکان دارد که شغل شما هم باعث بشود که بدون مراجعه به صورت حضوری و شخصاً به دفاتر اداری با دورکاری فعالیتتان را جلو ببرید. با طراحی یک هوم آفیس (Home Office) در منزل و خانه خودتان به راحتی می‌توانید فضای کاری را به داخل خانه خود بیاورید.

در طول چند سال اخیر، علی الخصوص در سالی که گذشت شرایط زندگی ما و زندگی کاریمان به طور کامل دچار تحول شده است. موضوعی که بیشتر از باقی موارد در طراحی داخلی نمود پیدا کرده است، هوم آفیس یا دفاتر کاری خانگی می‌باشند. یک پدیده تازه ظهور کرده در دکوراسیون داخلی منازل که با اختصاص دادن بخشی از فضای داخلی خانه به آن، خواهید توانست در آرامش و راحتی ساعت‌هایی را مشغول به انجام کارهایتان باشید.

ولی ایجاد و طراحی کردن یک هوم آفیس مدرن که در علاوه بر زیبایی و کارآمد بودن مستلزم آن است تا در هماهنگی کامل با کل دکوراسیون داخلی منزل باشد نیازمند ایده‌یابی، رعایت نکات و اصول طراحی اتاق کار می‌باشد. این نکته‌ها تمام آن چیزهایی است که گروه مبلمان اداری یکتا تلاش می‌کند، با ارائه دادن آن‌ها در این مقاله بر اساس نوع فعالیتتان، شما را به بهترین و دلخواه ترین هوم آفیس مد نظرتان برساند. زیرا میزان اهمیت طراحی هوم آفیس حتی اگر بیشتر از طراحی فضای اداری نباشد؛ مطمئناً و حتماً کمتر از آن نیز نخواهد بود. کار در منزل به شکلی است که ممکن است در هر لحظه حواستان به چیز دیگر مشغول و پرت بشود.