وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

میز مدیریت

میز مدیریت

میز مدیریت با سبک های کلاسیک و مدرن و تلفیقی ، میز مدیریت در تمام ادارات و سازمان ها از لوازم بسیار مهم به شمار میرود و علاوه بر زیبایی کیفیت بالایی را لازم دارد چرا که اکثرا مدیران در ساعات زیادی از روز را پشت میز مدیریت خود به سر میبرند بنابراین کارایی این میز اداری امری است الزامی . در کنار میز مدیریت محصولات دیگری برای اتاق مدیریت یک سازمان یا شرکت استفاده میشود که شامل : مبل و نیم ست اداری ، میز جلو مبلی ، میز کنفرانس ، کتابخانه کوتاه و بلند اداری و …

 

برای مشاهده کاتالوگ

 میز های مدیریت آقای مبلمان

کلیک کنید

 

 

 اتاق مدیریت همانطور که مشخص است اولین قسمتی از یک سازمان و شرکتی است که باید به تجهیزات آن توجه ویژه ای به خرج دهند حتی بهتر است رنگ و لعاب متفاوت تری را داشته داشته باشد .  میز مدیریت باید ویژگی های متفاوتی را همزمان دارا باشد . چرا که معمولا مدیران سازان ها کارهای اپراتوری انجام نمیدهنئ و ساعات زیادی را پشت میز های خود سپری میکنند . ابعاد میز مدیریت ، رنگ و مدل آن باید متناسب با دکوراسیون اداری اتاق باشد . نکته بسیار حائز اهمیتی که علاوه بر زیبایی میز مدیریت باید به آن توجه بیشتری داشت راحت بودن است و در این زمینه نیز آقای مبلمان اصول ارگونومی را رعایت کرده که همراه با نمای خوش میز مدیریت ، آسایش و راحتی را به مشتریان خود ارائه دهد . زیبایی و کیفیت اصلی ترین مسائل در کنار هم هستند به همین دلیل ما در گروه تولیدی آقای مبلمان از بهترین و برترین متریال برای تولید محصولات استفاده میکنیم و در میز مدیریت نیز به دلیل اهمیت نمای خوب آن یراق آلات درجه یکی را به همراه سایر موارد به کار میگیریم . معولا ما در شرکت آقای مبلمان طبق خواسته مشتریان ابعاد میز مدیریت را تغییر میدهیم

 

 

ویژگی میز مدیریتی

طراحی و ساخت میزمدیریتی به روش های گوناگونی ممکن است ، آقای مبلمان ویژگی های متنوعی را در طراحی  تولید یک محصول پیاده میکند بازگوی این ویژگی ها را در مطالبی جداگانه به مخاطبین ارائه میدهیم و در اینجا فعلا از ویژگی های اصولی و امکانات استاندارد یک میزمدیریتی صحبت میکنیم.

اندازه میز مدیریت : میزمدیریت نسبت به میز کارمندی/ کارشناسی از ابعاد بزرگتری بهره برده است. به  نحوی که با گذاشتن وسایلی همچون تابلو ، تقویم ، کامپیوتر و ملزات یک میزمدیریتی باز فضای کافی وجود دارد .

رنگ میز مدیریت : معولا نه همیشه ، رنگی که برای میزمدیریتی انتخاب میشود از میان رنگ هایی با طیف تیره می باشند . رنگ های تیره جذابیت بیشتری را دارند و نگاه ها را بیشتر به خود جلب میکنند .  البته لازم به ذکر است بگوییم که این نظریه قطعی نیست و بهترین رنگ ، رنگی است که با دکوراسیون و شرایط اتاق مدیر همساز باشد .

طرح و فرم میز مدیریت : اغلب طرح و فرم میزمدیریت متفاوت از میز کارمندی است . و معمولا میتوان گفت که میزمدیریت از سادگی خارج است و طرح و نقش های بیشتری برای آن به کار میرود .

ارتفاع میز مدیریت:  طبیعتا میدانیم که میز نباید بیش از حد بلند باشد ، در میزمدیریتی نیز همین امر را داریم پف یعنی ارتفاع به صورت غیر معمول بلند نباشد که استفاده و کاربری میز مدیریت سخت شود .در سوی دیگر نباید ارتفاع میزمدیریتی کوتاه باشد ، چرا که کاربر آن مجبور میشود خم شود و کار کند که باعث بروز مشکلات شدید فیزیکی نیز میشود به طور کلی ارتفاع میز مدیریتی باید نه کوتاه باشد نه بلند تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند .

 ما در شرکت آقای مبلمان از ارتفاع استاندارد ( ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر ) پیروی میکنیم اما بنا به سفارش مشتری با شرایط خاص این ارتفاع قابل تغییر است .

میز مدیریت با کیفیت

مهمترین و اصلی ترین عامل انتخاب یک میز مدیریتی ، مناسب بودن آن از لحاظ کاربردی و کاربری و فراهم کردن امکانات مناسب برای کاربرش است . بنابر این مسئله حفظ برخی از اصول و استاندارد ها در تمام میز های مدیریتی بسیار مهم است ، یکی از این مسائل ابعاد و نسبت آن ها می باشد . تغییر ابعاد میز اداری کارایی آن را کم می کند اما زمانی این امکان وجود دارد که ابعاد مهندسی شده و با نسبت های درست و دقیق تغییر کنند تا کیفیت و کارایی محصولات نیز حفظ شود . در طراحی میز مدیریت باید توجه داشته باشیم این امر به گونه ای انجام شود که روی صفحه اصلی میز ، کاربر براحتی تمام وسایل خود را گذاشته و همینطور فضای آزاد کافی برای ادامه کار خود را نیز دارد . در میز های مدیریت باید حتما کشو و کمد هایی تعبیه شود چرا که بخشی از ابزار و وسایل کاربر باید در کمد ها و کشو ها قرار بگیرند .

اگر قصد خرید یک ست مدیریتی بسیار شیک و زیبا را دارید در کنار میز مدیریت حتما از کتابخانه اداری کوتاه یا بلند استفاده کنید ، میز پذیرایی و مبل اداری در گوشه ای از اتاق مدیریت و همینطور استفاده از میز کنفرانس برای برگذاری جلسات خصوصی . این ها یک اتاق مدیریت را کامل می کنند . دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق مدیریت نیز بسیار پر  اهمیت است .

انواع میز مدیریت

میز مدیریتی اصلی ترین نیاز برای تجهیز دکوراسیون یک سازمان است و معمولا اکثر شرکت ها برای انتخاب این محصول از بهترین و باکیفیت ترین را انتخاب میکنند .طرح های متنوعی برای یز های مدیریتی وجود دارد که این دست مشتریان را برای انتخاب به هر سلیقه ای باز گذاشته است اما در نظر داشته باشید که میز کارمندی / کارشناسی بسییارر متفاوت تر از میز مدیریت میباشد .

طرح های بسیار زیادی را در سایت آقای مبلمان میتوانید مشاهده کنید. هریک از میز های مدیریتی دارای ویژگی خاصی هستند که برای تک تک میز ها این ویژگی ها به طور خلاصه ذکر شده است .

 

معمولا برای انتخاب رنگ میز مدیریتی رنگ تیره پسند میشود چرا که زیبایی بهتری را به دکوراسیون اداری اتاق مدیریت میبخشد .

 

بیشتر بخوانید : میز مدیریت کلاسیک

مقایسه میزهای مدیریت کنونی و گذشته

درگذشته ابزار و وسایل متفاوت تری روی میز مدیریت استفاده میشد . حتی در زمان نبود کامپیوتر ها برای میز های کار استاندارد های متفاوتی قلمداد میشد . در گذشته از متریال خام بیشتری استفاده میشد که شاید استحکام و دوام حال حاضر را نداشتند . این در حالی است که متریال استفاده شده در میز های کنونی بسیار متفاوت تر از قبل هستند . در گذشته میز هایی ساخته میشد که تنوع طرح کمتری را دارا بودند و نقش های کمی را در خود جای میدادند و اگر هم درخواست یک میز اداری با طرح و نقش خاص را نیز داشتید هم بسیار زمان بر بود هم قمیت میز مدیریتی بسیار بالاتر از حال حاضر بود.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم ، دوام و استحکام به همراه اصولی ارگونومی بودن از ویژگی های میز های اداری حال حاضر میباشند.

میز مدیریت خاص

میز مدیریت خاص را شاید بتوان در تمام سبک های مبلمان اداری جای داد ،با توجه به سلیقه شخصی شما و نو کسب و کارتان سبکی را در انتخاب بلمان اداری بر می گزینید ، مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و یا مبلمان اداری سفارشی ، همه این سبک ها ویژگی های خاص  و کارایی خود را دارند ، انتخاب میز مدیریت نیز در همین راستا می بباشد ، شما بعد از انتخاب سبک مورد نظر خودتان به سراغ طرح های متنوع محصول خاص خود می روید و یکی را بر می گزینید . 

گاها شما برای کارایی خاص خود یا سلیقه خاص خود طرح مناسبی را پیدا نمیکنید و یا طراحی های سفارشی ترکیبی و خاص نیاز دارید تا بهترین میز مدیریت خاص را برای شما و مختص خودتان طراحی و تولید کنیم . میز مدیریت خاص به نوعی مربوط به سبک مبلمان اداری سفارشی نیز می باشد که طبق خواسته ی مشتریان محصولات طراحی و تولید می شوند . زیبایی این میز های اداری و کارایی بالای آن برای کاربرش ، مدیران بسیار زیادی را به سمت و سوی انتخاب میز های مدیریتی خاص سوق داده است .

در ادامه شما می توانید با کلیک روی موضوعات زیر درباره مبلمان اداری بیشتر بدانید :

مبلمان اداری کلاسیک 

مبلمان اداری مدرن 

مبلمان اداری سفارشی

  • ۹۹/۰۵/۱۰
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی