وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

 

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ میز مدیریت ام دی اف چه تفاوتی با سایر میز های مدیریتی دارد ؟ سبک های مبلمان اداری برای یک میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ میز مدیریت ام دی اف کلاسیک چگونه است ؟ و سوال هایی از این موضوع که تعداد بسیار زیادی دارند . در این مقاله ما سعی داریم به این سوالات پاسخ هایی کامل و درست بدهیم تا مخاطبان ما در این موضوع آگاهی کامل را کسب کنند . در ادامه همراه ما باشید :

میز مدیریت ام دی اف مزیت های زیادی دارد . شکل دادن و طرح دادن به این متریال راحت بوده و می توان آن را به هر شکل و فرم دلخواه و سفارشی در آورد . استفاده از رنگ های متنوع زیاد برای میز مدیریت ام دی اف و تنوع رنگ آن از مزیت های آن به شمار می رود . قیمت نسبتا پایین تر ام دی اف در مقایسه با چوب نیز این جنس را به انتخاب های اکثریت مردم نسبت می دهند .

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

” مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ “

قیمت میز مدیریت ام دی اف

قیمت میز های ام دی اف بسته به طرح و ابعاد و رنگ آن ها متفاوت بوده به عنوان مثال اگر یک میز اداری از سبک مبلمان اداری کلاسیک پیروی کند به علت ظرافت کاری بالا و ابعاد بزرگتر آن و همینطور رنگ خاص آن محصول قیمت به نسبت معمول بالا تری را دارد . میز مدیریت کلاسیک ام دی اف نیز همینطور است یعنی به علت ظرافت کاری بالا و رنگ محصول قیمت نسبتا بالاتری را دارد . معمولا میز مدیریت کلاسیک را با چوب می سازند اما امکان ساخت میز مدیریت کلاسیک با ام دی اف و رنگ آن با رنگ چوب وجود دارد که به شدت قیمت پایین تر نسبت به متریال چوب طبیعی دارد و برای مصرف کننده بسیار به صرفه تر است .

 ابعاد میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریت باید به گونه ای باشد که استفاده از آن میز و وسایل روی میز به راحتی صورت گیرد ، و مدیر در برداشتن وسایل از روی میز به مشکل بر نخورد . ارتفاع استاندارد و اصولی میز مدیریت ام دی اف بین 75 تا 85 سانتی متر می باشد .

طول میز مدیریت باید به گونه ای باشد که تمام وسایل مدیر از جمله سیستم کامپیوتر و پرینتر و بسیاری از اشیاء دیگر روی میز قرار بگیرند و فضای کافی برای سایر امور نیز داشته باشد ، به طور کلی طول یک میز مدیریت ام دی اف بین مقدار 180 تا 240 سانتی متر یک عدد استاندارد محسوب میشود . این مقدار برای سبک های مختلف و به سفارش مشتری قابل تغییر است به طور مثال در یک میز مدیریتی ام دی اف کلاسیک این طول حداقل 200 سانتی متر می باشد . پس سبک های متفاوت بر ابعاد نیز تاثیر گذارند.

بیشتر بخوانید : ویژگی یک میز مدیریتی خوب چیست ؟ کلیک کنید

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

” مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ “

استاندارد میز مدیریت ام دی اف

میز اداری زمانی استاندارد است که ارگونومی باشد یعنی در طراحی و تولید این محصول از مبلمان اداری تمام اصول استاندارد رعایت شوند . باید به کلیه اصول در هنگام طراحی میز اداری توجه شود ، مسائلی همچون امکان کارکرد ساعت کاری زیاد و … . در تمام میز های اداری باید پایه هایی قرار گیرند که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و عرض استانداردی را داشته باشند تا تمام وسایل روی آن ، جا بگیرند و امکان افتادن از پشت میز به علت کمبود عرض میز وجود نداشته باشد . عرض میز مدیریت ام دی اف به طور استاندارد مقداری حدود 75 تا 80 سانتی متر برای سبک های مبلمان اداری مدرن و … و 80 تا 85 سانتی مترعرض میز های اداری کلاسیک می باشد .

تلفیق میز مدیریت ام دی اف با شیشه

این تلفیق جذاب طرفداران بسیار زیادی دارد معمولا از شیشه به عنوان صفحه میز استفاده می شود . برای سبک های متفاوت این موضوع متفاوت است و میدانیم برای ترکیب ام دی اف و شیشه و استفاده همزمان آن ها در یک میز مدیریت چه زیبایی را به ارمغان می آورد .

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

تلفیق میز مدیریت ام دی اف با فلز( استیل )

این ترکیب ام دی اف و استیل هم بسیار جذاب است ، معمولا به عنوان پایه و جدا کننده از فلز استفاده می کنند . البته این موضوع زیبایی و جذابیت زمانی مطرح است که از فلز یا استیل براق استفاده کنیم که به شدت نمای قابل قبولی را به نمایش می گذارد .

یک میز مدیریت ام دی اف می تواند هم ساده باشد هم پر از طرح و نقش ، استفاده از متریال های دیگر در کنار ام دی اف که اصل کار است می تواند زیبایی خوبی را نشان دهد . شیشه و فلز براق را باهم صحبت کردیم اما از تکه های چرم چه می دانید ؟

استفاده از چرم برای یک میز مدیریت بسیار مناسب است و ظاهر شیکی را به نمایش می گذارد . این تکه های چرمی می تواند در جاهایی از یک میز مدیریت قرار گیرد که هم کارایی و هم زیبایی را در کنار هم داشته باشد .  اگر تکه های چرمی را روی میز ( روی صفحه کار ) به کار ببریم کارایی مناسبی دارد و باعث می شود که کاربر برای انجام برخی امور راحتی بیشتری داشته باشد .

حال اکر این تکه های چرمی را جلو ی میز قرار دهیم زیبایی خاصی را می توان مشاهده کرد . این عملیات برای مبلمان اداری کلاسیک موضوعی مرسوم است .

میز های مدیریت مبلمان اداری یکتا برای تمام سبک های متفاوت طراحی شده اند .  میز های مدیریت ام دی اف مناسب محیط های مدرن با کارایی بالا که تعامل و همکاری را بین کاربرانش افزایش می دهد . و یا در سبک مبلمان اداری کلاسیک ، زیبایی و شکوه خاصی را به رخ کشیده می شود ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تمام سعی خود را بر این داریم که با کارشناسان خبره خود ، بهترین دکوراسیون اداری را در اختیار شما قرار دهیم .

در میز مدیریت ام دی اف باید این نکته را در نظر داشت که صندلی مدیریت ، یکی از صندلی های اداری بزرگ با پشتی بلند و بزرگتر هستند ، پس باید ابعاد ( طول و عرض و ارتفاع ) میز مدیریت به گونه ای باشد که در هیچ نگاهی ، نبودن نسبت درست بین میز مدیریت و صندلی مدیریت به چشم نیاید .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

” مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟ “

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست ؟

کلام آخر

میز مدیریت ام دی اف یکی از بهترین انتخاب های هر مدیری می تواند باشد . همانطور که در این مقاله خدمت شما عرض کردیم ، میز مدیریتی ام دی اف هم طرح و نقش و رنگ های متفاوتی به خود می گیرد ، هم نسبت به سایر میز های اداری قیمت مناسب تری را دارد . مبلمان اداری یکتا شما را به دیدن میز های مدیریت ام دی اف خود دعوت می کند تا با بهترین طرح های میز مدیریت آشنا شوید .

” مشاهده میز های مدیریت مبلمان اداری یکتا “

با تشکر از همراهی شما

تحریریه مبلمان اداری یکتا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی