وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

میز مدیریت شیشه ای


میز مدیریت شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد . این سبک میزها همراه با ترکیبات متفاوت ارائه می شوند . همراهی شیشه و چوب ، و شیشه و فلز براق ، پرفروش ترین های این سبک به شمار می روند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا قابلیت طراحی و تولید هر سبک میز و مبلمان اداری را داریم و با بالاترین کیفیت همیشه در خدمت مشتریانمان بوده ایم . در ادامه به نمونه های میز های اداری شیشه ای اعم از مدیریت و کنفرانس نگاهی بیاندازید .

  

میز اداری شیشه ای

میز اداری به طور کلی زیر مجموعه های بسیار زیادی را دارد . میز های مدیریتی و میز های کنفرانس ، میز منشی و کانتر پذیرش ، میز های کارمندی و کارگروهی و … . تمام این ها از زیر مجموعه های میز اداری به شمار می روند . سبک های بسیار زیادی در دکوراسیون اداری وجود دارد و متریال مصرفی برای تمام محصولات به قدری زیاد است که تنوع بسیار زیادی را بوجود آورده است .

 

میز های اداری کلاسیک با طرح و رنگ چوب ، میز های اداری با متریال فلز و استیل ، میز های مدرن اداری با رنگ و طرح های زیبای ام دی اف و ترکیب این سبک هاست که تنوع محصول را بالا برده است .

مشاهده میز های اداری

میز مدیریت مدرن شیشه ای

میز مدیریت شیشه ای اگر طراحی خوبی داشته باشد بسیار زیباست . یک سبک لوکس و شیک به حساب می آید که طرفداران خاص خود را دارد . استفاده از شیشه در میز های مدیریتی معمولا برای صفحه اصلی کاراست که روی صفحه اصلی کارمی نشیند و آنقدر به چشم نمی آید اما میز مدیریت تمام شیشه ای با این سبک تفاوت دارد .

 

میز مدیریت شیشه ای با ترکیب پایه های فلزی و یا ام دی اف و چوب یکی از زیباترین مدل های را درست می کند . البته این زیبایی و خاص بودن نکاتی را هم دارد . نگهداری از این میزهای اداری مانند سایر میزهاست اما به دلیل ماهیت شیشه ممکن است لکه های روی میز بوجود آید که همه میدانیم که چکونه از شر آن های خلاص شویم .

مبلمان اداری مدرن یکتا

خرید میز مدیریت شیشه ای

خرید میز مدیریت شیشه ای از شرکت های معتبر بهترین انتخاب است . شرکت ها و برند های حاضر در عرصه مبلمان اداری به دلیل جایگاهشان همیشه باید کیفیت خود را در بهترین حالت حفظ کنند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا نیز این مسئله را داریم . حالا تفاوت ما با سایر رقبا در چیست ؟؟؟

بیشتر بخوانید : انواع میز اداری

مجموعه مبلمان اداری یکتا همیشه بیشترین میزان کیفیت را برای مشتریان خود ارائه می دهد . سالیان سال تجربه ما در کنار کیفیت بی نظیر است که باعث شده برند مبلمان اداری یکتا به این سطح برسد . طراحی خاص و شیک و استفاده از بهترین ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی  و همکاری با مهندسان و کارشناسان و افراد خبره و با تجربه ، تفاوت ها را رقم زده است .

برای خرید میز مدیریت شیشه ای با دفتر فروش ما تماس بگیرید و یا عکس محصول مورد نظر را در واتساپ ارسال کنید .

دفتر فروش : 44620089-021

موبایل و واتساپ : 002-6262-0902

 

قیمت میز مدیریت شیشه ای

میز های اداری همیشه و همه جا قابل استفاده است . مدل قیمت گذاری بر روی این میزها فاکتور ها زیادی را متحمل می شود . متریال مصرفی ، مدل و طرح محصولات و زمان تولید آن ها بخش بزرگی از این فاکتور ها را شامل می شوند .

در ادامه ی بحث تفاوت ما با دیگر رقبا ، مسئله قیمت را هم بیان می کنیم همین ابتدای کار بگوییم که هر ارزانی بی دلیل نیست . جمله قبل به این معنا نیست که ما گران فروشیم بلکه می خواهیم بگوییم بهترین کیفیت ممکن را با بهترین قیمت ها به شما عرضه می کنیم . کافیست رزومه کاری ما را بررسی کنید تا خودتان قضاوت کنید .

 

میز مدیریت و کنفرانس شیشه ای

میز مدیریت و کنفرانس شیشه ای نیز یکی از بهترین مدل های میز های شیشه ای اند . به طور کلی میز کنفرانس کارایی خاص خود و میز مدیریت در اتاق مدیر کارایی دیگری دارد . اما برخی از مجموعه ها تعداد مدیران کمی را دارند و یا بعضی از مدیران جلسات کم تعدادی را در اتاق خود دارند . میز کنفرانس باید در اتاق مخصوص کنفرانس و جلسات یک مجموعه قرار گیرد اما اگر محدودیت فضا یا هرکدام از دلایل بالا را دارید میز مدیریت و میز کنفرانس به همراه هم بهترین انتخاب ممکن برای شماست .


مشاهده انواع میز های مدیریت و کنفرانس

 

 

میزکنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای نیز یکی دیگر از آن میز های اداری خاص و شیک است و میز های کنفرانس به طور کلی فاکتور های زیادی را باید در خود داشته باشند که این موضوع برای تمام سبک ها صدق می کند . میز کنفرانس شیشه ای مناسب فضا هایی است که محیط زیبایی را دارند . مثلا اگر کف زمین کار شده و زیباست پس میز کنفرانس شیشه ای مناسب است .

مشاهده انواع میز های کنفرانس

 

میز کارمندی شیشه ای

میز کارمندی بخشی جدا نشدنی از هر مجموعه اداری است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا به جرئت می گوییم که تنوع میز های اداری ما از سایر رقبا بیشتر است . میز های کارمندی هم مانند سایر میز های اداری سبک های متفاوت و طرح های بسیار زیادی را دارند و میز کارمندی شیشه ای یکی از همین سبک ها است . استفاده از کمد  و فایل کشویی در کنار شیشه با ترکیب رنگ سفید یا مشکی ، یک مجموعه بسیار زیبایی را برای کار کردن رقم خواهد زد .

مشاهده انواع میز های کارمندی

میز شیشه ای پایه فلزی

میز های شیشه ای پایه فلزی یکی از پرفروش ترین مدل های این سبک به شمار می رود . پایه های فلزی و استیل براق به همراه شیشه ترکیبی بسیار جذاب را به نمایش می گذارند . استفاده از پایه های فلزی مزیتی که دارد این است که طرح ها و مدل های آن بسیار مدرنیته می باشند . معمولا برای این پایه های فلزی از رنگ های سفید و خاکستری و مشکی استفاده می شوند که البته ما  دست مشتریان خود را در انتخاب تمام متریال باز می گذاریم .

  • ۹۹/۰۸/۰۷
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی