وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

میز مدیریت وکیومی


میز مدیریت وکیوم یکی از پر طرفدار ترین سبک های میز مدیریتی می باشد . در اینجا ما به بررسی نحوه ساخت میز وکیومی ، تفاوت آن با سایر میز های مدیریت و مسائل این چنین می پردازیم . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا مدل های میز مدیریت وکیوم و مطالب مربوط به آن را باهم بررسی کنیم .

  

روکش وکیوم نه یک محصول و شی مشخصی نیست . بلکه یک فرایند است که با استفاده از ابزار و تکنولوژِی وکیوم ، برای ایجاد خلاء و فشرده سازی ذرات استفاده می کنند .  این تکنولوژی به این صورت است که هوای موجود بین سطح و روکش را کاملا تخلیه کرده و بین آن ها ایجاد خلاء می کند . این عملیات باعث می شود روکش به سطح مد نظر ما بچسبد . با توجه به فشردگی ذرات و خلاء ایجاد شده ، این ترکیب یکی از مستحکم ترین روکش ها را با کمترین ضخامت ممکن بوجود می آورد . به همین دلیل است که روکش های وکیومی محبوبیت بسیار زیادی را دارند .

کاربرد روکش وکیوم چیست ؟

روکش وکیوم معمولا رنگی است . این سطوح علاوه بر زیبایی ، مقاومت زیادی را در برابر آسیب های مختلف دارند . در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد .

روکش وکیوم در صنعت مبلمان اداری کاربرد های زیادی دارد و برای مصنوعات چوبی و ام دی اف ، استفاده می شوند . به طور کلی مبلمان چوبی بسیار در معرض خوردگی و ضربه می باشند و خیلی زود امکان آسیب دیدگی را دارند . 

اما روکش وکیوم این مشکلات را برطرف می کند . در بحث مبلمان اداری  روکش های وکیومی برای میز ها بیشتر استفاده می شوند . تراش خوری ها و منبت کاری ها روی چوب یا ام دی اف بسیار خوب است اما زمانی که روی آن روکش وکیومی مناسب و خوش رنگ هم قرار گیرد معنا و زیبایی خاصی را پیدا می کند .

وکیوم در کشور ما از طریق بازار های متفاوت قابل دسترسی است . میز مدیریت وکیوم نوعی از مدل های مطرح در بازار مبلمان اداری می باشد که به دو روش عمده و خرد عرضه می گردد .

میز اداری مدرن

میز های اداری همیشه در تمام محیط ها و مجموعه های اداری لازم و مهم است . هر کدام از دل های آن ها کاربرد و طرح متفاوتی را دارند. به طورکل مبلمان اداری به دو بخش اصلی مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن تقسیم بندی می شوند . میز های اداری هم به همین صورت می باشند . میز اداری مدرن طراحی خاص تری را دارد . استفاده از ابزار و تکنولوژی روز و مدرن دنیا در پروسه تولید آن نیز یکی از علت های این دسته بندی می باشد .

مبلمان اداری مدرن

 

انواع میز اداری با قیمت

میز های اداری بسته نوع طرح و مدل ، متریال مصرفی ، ابعاد و اندازه ها و همینطور کاربرد ، به دسته های متفات تقسیم می شوند . و تمام این ها فاکتور های بسیار مهمی در امر قیمت گذاری بر روی یک میز اداری است

میز مدیریتی : میزهای مدیریت نسبتا ابعاد 180 تا 210 سانتی متر طول را دارند . این ابعاد برای میز های اداری بزرگتر از میز های کارمندی و کارشناسی می باشد . میز های مدیریتی به دسته های کلاسیک ، مدرن ،لوکس ، شیشه ای و … تقسیم بندی می شوند .

میز کارمندی / کارشناسی : میز های مارمندی و کارشناسی نسبت به میز های مدیریتی ابعاد کوچک تری را دارند . و بسته به نوع طرح ها و مدل ها ممکن است دارای یک فایل کشویی یا یک کمد یا یک قسمت ال مانند باشند .

میز کارگروهی : میز های کارگروهی یکی از جدید ترین سبک های میز های اداری به شمار می روند . این میز های در طرح های گوناگون باعث شده اند بیشترین استفاده را از کمترین فضا انجام دهیم .

میز کنفرانس : میز های کنفرانس بسته به تعداد کاربرانش ابعاد و طرح های متفاوتی را دارد . مدل قیمت گذاری میز کنفرانس نیز بر همین اصل می باشد که علاوه بر متریال مصرفی ، ابعاد نیز بسیار تاثیر گذار است .

میز منشی یا کانتر پذیرش : میز های منشی و کانتر پذیرش یکی در طرح و نوع تنوع زیادی دارند . بسته به تعداد کاربر ، مدل میز ( اشکال هندسی ) و متراژ آن است که قیمت گذاری می شوند .

قیمت میز مدیریت سلطنتی

میز های مدیریت کلاسیک طرفداران بسیار زیادی را دارند . این میز های مدیریت سلطنتی  ، از چوب های متفاوت ساخته می شوند و رنگ آن ها متفاوت است . ممکن است منبت کاری هایی برای زیبایی بیشتر در ظاهر میز مدیریت استفاده شود . حالا نوبت به قیمت گذاری برای این میز های مدیریتی کلاسیک می شود . به طور کلی میز های مدیریت کلاسیک بسیار زیبا و کارآمد می باشند اما به علت متریال مصرف شده ، یراق خاص  و هنرهای دستی هنرمندان ممکن است نسبت به سایر میز های مدیریت قیمتی بالاتر داشته باشند . اما حالا برای دوست داران این سبک چه پیشنهادی داریم ؟

بیشتر بخوانید : میز مدیریت کلاسیک

میز مدیریت وکیومی بهترین جایگزین برای طرفداران سبک مبلمان اداری کلاسیک می باشد . پیشنهاد می کنیم به یکی از تفاوت های دو سبک نگاهی بیاندازید . میز مدیریت کلاسیک از جنس چوب است و رنگ روی آن را می پوشاند  اما میز مدیریت وکیومی هم میتواند چوب باشد هم ام دی اف  که  با روکش پوشیده می شود .

میز اداری ارزان قیمت

میز مدیریت وکیومی ، علاوه بر زیبایی نسبتا قیمتی خوبی را هم دارد . ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا ، همیشه بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه داده ایم . و سابقه و تجربه ما ثابت کرده که در میدان رقابتی صنعت ملزومات اداری کسب رضایت مشتریان در تمام ابعاد نقش کلیدی در بقا دارد . ما نیز با همین تفکر سعی کردیم بهترین کبفیت ممکن را با پایینترین قیمت حاضر در بازار به شما ارائه دهیم .

بیشتر بخوانید : خرید میز اداری

  • ۹۹/۰۸/۰۸
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی