وبلاگی با محوریت تبلیغات بهترین های هر صنعت

  • ۰
  • ۰

میز کارمندی

میز کارمندی

میز کارمندی برای محیط های اداری اعم از شرکت های دولتی و خصوصی به عنوان یکی از تجهیزات و لوازم اداری اصلی و حیاتی مبلمان اداری  به حساب می آید .  میزهای کارمندی موجب شکل گیری دفاتر شده ، و در تعیین وظایف و تسهیل فعالیتهای پرسنل نقش اساسی بازی میکنند .میز کارمندی یا میز کارشناسی در واقع فضای اختصاصی هر کارمند در یک شرکت میباشد و البته اهمیت آن هم از همین جا نشات میگیرد،زیرا هر قدر این فضای خصوصی کارامد تر باشد ،پرسنل کاراتر خواهند بود .و دکوراسیون اداری زیباتر .

  

کاربرد میزکارمندی /کارشناسی:

میز کارمندی اصلی ترین وظیفه اش در اختیار دادن فضای کافی به یک کارشناس برای انجام وظایفش بدون وجود مانع و مزاحم میباشد .  از آنجاییکه عملکرد پرسنل در میزان موفقیت شرکتهای دولتی و خصوصی بسیر مهم است ،در اختیار قرار دادن میز کارشناسی یا کارمندی مناسب با وظایف نیز اولویت اول را دارد .  یکی ازاصلی ترین کارهایی که یک میز اداری انجام میدهد ،نظم بخشی به فعالیت پرسنل می باشد .

 قرارگرفتن  سیستم کامپیوتری برروی میز کارشناسی خود گواه این مدعاست . اما عملکرد  میز اداری فقط به زیباتر کردن محیط کار و قرار دادن  کامپیوتر بر روی آن  محدود نمی گردد بلکه عملکرد ویژه آن ایجاد حس آرامش در فضای کار و ارتقا بهره وری افراد  می باشد.

خرید میز کارمندی

خرید میز کارمندی ، فوتهای کوزه گری خودش را دارد . در زمان خرید باید به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید

1-نوع فعالیتی که پرسنل انجام می دهند

2-دکوراسیون اداری فضای موجود

3-ابعاد اتاق موجود و فضایی که قرار است تجهیز گردد .

4-سلیقه پرسنل

5-بودجه کنار گذاشته شده برای خرید لوازم و تجهیزات اداری

6-صندلی اداری که باید هماهنگ با میز اداری خریداری گردد .

7-برند و نشان تجاری سازمانتان

قیمت میز کارمندی

قیمت میز کارمندی در زمان خرید میتواند یکی از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری شما باشد . ولی تجربه ما در مبلمان اداری یکتا به ما ثابت کرده است که اگر با دید فقط قیمت به ارزیابی و خرید لوازم و تجهیزات اداری اقدام نمایید متاسفانه نتیجه خوبی نخواهید گرفت . همیشه سعی کنید عامل قیمت را در کنار مواردی مانند کیفیت ، زیبایی ، خدمات پس از فروش ، برند فروشنده و... آنالیز نمایید تا بتوانید تصمکیم صحیح تری را در زمان انتخاب اتخاذ نمایید .قیمت میز کارمندی متاثر از موارد زیر می باشد

1-جنس ام دی اف مورد استفاده در تولید میز

2-جنس یراق آلات مورد استفاده در تولید میز

3-برند و نشان تجاری فروشنده

4- خدمات پس از فروش شرکت فروشنده

5-گارانتی محصول و ضمانتنامه آن

6-طراحی میز اداری و میزان پیچیده بودن آن در بحث ساخت

طرح میز کارمندی

میز کارمندی یا به بیان دیگر  میز کارشناسی ، وظیفه اش نه تنها نظام دادن به محیط اداری میباشد بلکه باید شرکت را زیباتر نیز نماید .میز اداری در جای جای سلزمان مورد  استفاده قرار میگیرد ، و همین موضوع بیانگر نقش حیاتی آن در دکوراسیون اداری فضای شرکت میباشد . فرض کنید که محیط اداری محل کار شما و حتی مبل اداری شما بسیار زیبا و شیک باشد، اما میزهای کارمندی نازیبا و ناهمگون با محیط باشند ،

 این امر باعث میشود فضای شرکت بسیار زشت جلوه کند . این امربیشتر در شرکتهایی رخ می دهد که با خرید یک ساختمان جدید قصد جابجایی به آنجا را دارند ولی مدیریت همچنان اصرار دارد تا از میزهای بیست سال قبل در همین محیط اداری لوکس استفاده شود .شیک بودن  در کنار مقاوم بودن ، به عنوان دو عاملمهم برای طراحی و تولید  میزهای اداری  می باشند. رنگ جذاب و طرح لوکس همواره باعث زیباتر شدن میزهای اداری میگردد.

 انواع میز کارمندی

میزکارمندی میتواند در انواع کارگروهی ، فردی ، ایستاده ، میز کامپیوتر ،میز ال دار ،میز بدون ال ، می کارمندی متصل به میز کنفرانس و... طراحی و تولید گردد . در حال حاضر میزهای مدرن اداری کم کم دارند از تک قابلیت بودن به چند قابلیت داشتن ، تغییر طرح میدهند . بعنوان مثال یک میز کارمندی طوری طراحی و تولید میگردد که هم پشت آن کاربر بتواند نشسته کار کند و هم در حالت ایستاده . و یا میزهای اداری جدید بنحوی هستند که یک میز شخصی میتواند تبدیل به میز کنفرانس گردد . این امر باعث میگردد تا نیاز به فضایی خاص نظیر سالن جلسه کمتر باشد . میزهای مدرن بیشتر برای فضاهای کوچک طراحی شده اند .

میز کارمندی یا میز کارشناسی برای تمام سازمان ها، شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی به عنوان یکی از وسایل و تجهیزات ضروری به حساب می آید. میزهای کارمندی موجب مجزا شدن فضای شرکت می شوند و هر یک از کارکنان در قسمت مربوط به خود مسئولیت هایش را بر عهده می گیرد. در واقع هر یک از پرسنل مجموعه با داشتن یک میز، فضای مستقلی را در اختیار می گیرند که با آرامش بیشتری وظایف خود را انجام می دهند.

کاربرد میز کارمندی و میز کارشناسی

این میز همانطور که از اسمش پیداست، برای قسمت کارکنان و کارمندان کاربرد دارد. شاید سایز و اندازه میزهای کارمندی و کارشناسی نسبت به میز های مدیریتی که در شرکت استفاده می شوند، کمتر باشند اما در عین حال بیشترین استفاده را در شرکت ها و مجموعه های متفاوت دارند. به طوری که کارمندان و پرسنل  که مهمترین نقش را در افزایش بازدهی شرکت ها دارند، تمام تایم کاری خود را در پشت میزهای کارمندی می گذرانند. همچنین این میزها در معرض دید ارباب رجوع و مراجعین به مجموعه شما می باشند که به کارمندان مراجعه می کنند.

ساخت و طراحی میز کارشناسی مدرن

ساخت و طراحی میز کارمندی میز کارشناسی براساس سلیقه مشتریان هم انجام می شود. هر چند شرکت های طراح و سازنده نقش بسیار زیادی را در زیبایی، کیفیت و دوام میزهای اداری دارند. به همین منظور مبلمان اداری یکتا به عنوان یک از شرکت هایی که در صنعت چوب و ام دی اف نوآوری داشته ، جنس ام دی اف را برای ساخت میز کارمندی و میز کارشناسی مناسب ترین متریال می داند . در ضمن مجموعه ما از بروزترین ماشین آلات و ابزار برای تولید محصولات خود استفاده می کند .

ما در طراحی میز کارمندی و کارشناسی ، فضاسازی‌ مبتنی بر سلامت و بهداشت و بهینه ‌سازی مصرف انرژی ، ایمنی و رعایت دقیق اصول مهندسی و ارگونومی را مد نظر قرار می دهند و در نهایت موجب افزایش بازدهی و جلب رضایت کارمندان خود خواهند شد.

در ادامه نکاتی که مشتریان باید قبل از سفارشات میز اداری کارمندی و کارشناسی خود باید مد نظر قرار دهند ، عبارتند از :

ابعاد میز کارمندی

میزهای کارمندی و کارشناسی باید با ابعاد استاندارد طراحی و ساخته بشوند. ابعاد میز به فضا و محیط شرکت و مجموعه شما بستگی دارد. اگر فضا محدود و کوچک باشد ، بهتر است سایز و ابعاد میزهای کارمندی نیز کمتر بشوند تا فضای زیادی را اشغال نکنند. درعین حال باید میز کارمندی و کارشناسی به گونه ای باشد که امکان قرار دادن یک سیستم کامپیوتری و برخی وسایل کاربردی دیگر بر روی آن وجود داشته باشد.

استفاده از کشو در میز کارشناسی و کارمندی

کشوها محلی برای نگهداری اسناد و مدارک و همچنین وسایل کار هستند. کارمندان می توانند وسایلی شخصی و کاری خود را از قبیل خودکار، منگنه، زونکن و ... را در این کشوها قرار دهند. بنابراین در زمان طراحی و ساخت میز کارمندی و کارشناسی می توان برای آن کشو تعبیه کرد.

استفاده از متریال های باکیفیت در طراحی میزهای کارمندی و کارشناسی

ساخت میز کارمندی باید با مواد اولیه و متریال مقاوم و مرغوب باشد تا دوام میزها بیشتر شوند. استفاده ازام دی اف مرغوب و استاندارد، از جمله متریال ضروری برای ساخت یک میز کارمندی بادوام و با کیفیت است. وسایلی همچون  سیستم های رایانه ای بر روی میز کارشناسی  قرار می گیرد که معمولا وزن بالایی نیز دارند. به همین دلیل باید میز توان تحمل وزن بالایی را برای برخی وسایل داشته باشد.

زیبایی میز کارمندی

میز های کارمندی و میز های کارشناسی علاوه بر اینکه برای نظم و ترتیب بخشیدن به امورات مجموعه و شرکت استفاده می شوند، نقش زیادی نیز در دکوراسیون و طراحی داخلی فضا و محیط شما دارند. حتی اگر محیط شما هم زیبا و لوکس باشد، اما میزهای کارمندی حاضر در مجموعه شما نا مناسب باشند، موجب زشت جلوه کردن فضای شرکت می شوند. البته که زیبایی در کنار دوام و کیفیت ، به عنوان دو فاکتور بسیار مهم برای طراحی و ساخت میز کارمندی می باشند. انتخاب رنگ های جذاب به همراه طرح های مدرن ، موجب زیباتر شدن میز کارمندی شما می شود.

.باید ها و نباید های خرید میز کارشناسی و کارمندی چیه چیزی است؟

اولین چیزی که در بازدید از یک فضای اداری به چشم میاد، میز کارمندی هست که کارمندان و پرسنل یک اداره یا دفاتر کار خصوصی و یا دولتی از آن استفاده میکنند. مهم ترین فاکتورقیمت میز کارمندی معمولاً است که مسئولان خرید اداره ها برای خرید در نظر میگیرند. اگر چه قیمت میز های کارمندی با توجه به بودجه ای که دفاتر کار و اداره ها در اختیار دارند، عامل بسیار مهمی است؛ این موضوع نباید باعث شود بقیه ی مزییت میزهای کارمندی نادیده گرفته بشود و همۀ جوانب خرید، تحت شعاع قیمت میزهای کارمندی قرار بگیرد.

ویژگی های مهم میز کارمندی چه چیزی است؟

مهم ترین اجزای محیط کار برای کارمندان است و معمولا افرادی که بیشترین وقت را در دفترهای کار و پشت میز کارمندی مصرف می کنند، کارمندان اداره هستند؛ بنابراین اضافه شدن بازدهی و عملکرد یک کسب و کار، ارتباط مستقیمی با راحتی کارمندان در محیط کار اداری دارد و کارفرما الزاما است شرایط را به بهترین شکل ممکن برای حضور کارمندان در دفتر کار فراهم بیاورد. یکی از این بایدها که نقش زیادی در سلامت جسمانی کارمندها و افزایش بهره وری دارد، میز کارمندی مناسبی هست که کارفرما را در حین استفاده با مشکل روبرو نکند.

مهم ترین معیار ها در انتخاب وخرید میز کارشناسی

یکی از مهم ترین نکته ها در هنگام تجهیز کردن محیط اداری، ویژگی و وکاربردها و محیط انجام می گردد. شما باید برای خرید مبلمان اداری معیار های مهمی که اهداف سازمان هم در آن لحاظ می شود را، هم در نظر داشته باشید. این معیار ها به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب میز کارشناسی مناسب با وظیفیه ی کارمندان
  • انتخاب میز کارمندی براساس سبک طراحی محیط های اداری
  • قیمت مناسب و بودجه ای که سازمان در نظر دارد
  • اندازه ی میز کارمندی که باز هم بسته به محیط اداری باید انتخاب بشود
  • جنس و مقاومت میز اداری

ویژگی های میزهای کارمندی

ابعاد یک میز کارمندی، براساس ابعاد اتاق کار تعیین میشود. برای انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب باید بزرگ و کوچک بودن اتاق و همینطور تعداد میزهای موجود در یک اتاق را در نظر گرفت. و همینطور استفاده یا استفاده نکردن از ملزوماتی مانند گوشی تلفن، کامپیوتر، فکس، پرینتر و... بعضی مواقع باعث بزرگ و کوچک شدن ابعاد میز کارمندی می شود.

ارتفاع میز کارمندی نیز اهمیت ویژهای دارد . یک میز کارمندی استاندارد نباید به اندازهای بلند باشد که دسترسی کارمند به همه سطح میز با مشکل مواجه بشود و نه باید آنقدر کوتاه باشد که کارمند برای استفاده از آن مجبور به خم شدن بر روی میز بشود که این امر در درطولانی مدت باعث ایجاد مشکلات اسکلتی و جسمانی استفاده کننده خواهد شد.

میزهای کارمندی ملزومات و اجزا و امکانات متفاوت و مختلفی دارند. میزهای اداری امکان دارد با فایل های کشو دار، فایل های بایگانی یا فایل و کمد و جای کیس کامپیوتر و... طراحی شده باشند.

متریال ساخت میزهای کارمندی را معمولاً فلز، چوب، MDF، HDF و... یا ترکیبی از این مواد تشکیل می شوند.

طراحی یک میز کارمندی اولین موردی است که در نگاه اول توجه را به سوی خود جلب خواهد کرد. هارمونی میز کارمندی با فضای کار و هماهنگی آن با دیگر اجزای اتاق، به زیبایی محیط کمک بسزایی خواهد کرد. یکی از مزیت های مهم میز کارمندی وزن آن است. میز مناسب باید در عین دوام و مقاوم بودن،وزن آن سبک باشد تا حمل و نقل آن آسان و یا نظافت روزمره به آسانی امکان پذیر باشد.

 

میز کارشناسی

انواع میزهای کارمندی

میز کارمندی با توجه به مدل و طرح و نوع استفاده و اشل اداری شخص استفاده کننده و ارائه وظایف هر شخص و میزان فضایی که باید در اختیار او گذاشته بشود، انواع مختلفی دارد و قیمت میز کارشناسی نیز با توجه به این موارد متغیر و متفاوت هست. از جمله میزهای کارمندی میتوان به مورد هاب زیر اشاره کرد:

  • میز منشی
  • میز کار خانگی
  • میز مدیریت
  • میز کنفرانس
  • میز کارشناس
  • میزهای کارمندی اپراتوری
  • میزهای کارمندی گروهی
  • میزهای هایگلاس
  • میزهای کارمندی پایه فلزی
  • میزهای کارمندی پایه ام دی اف
  • میزهای کارمندی کلاسیک
  • میزهای کارمندی مدرن
  • میزهای ال شکل

میزهای کارمندی مدرن

میزهای کارمندی مدرن که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند، که معمولا مناسب فضاهای کوچک کاری و کارهای گروهی طراحی می شوند؛ به طوری که با اشغال کمترین فضا، بیشترین بازدهی ممکن را دارند. قیمت میز اداری مدرن هم مانند دیگر انواع میز کارمندی به عواملی همچون کیفیت مواد ، شایز ، نوع طراحی و ... بستگی خواهد دارد. با توجه به میزان حداکثری استفاده ی مفید و جاگیری کمتردر فضا ، به صرفه تر از دیگر اشکال میز کارمندی است.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

عامل های تأثیر گذار بر قیمت میز کارشناسی

قیمت میز کارمندی تحت تأثیر عوامل مختلفی متغیر است که عبارت اند از:

  • اولین عامل تأثیرگذار بر قیمت میز کارمندی، جنس مواد ساخت آن میز است. هرچه که مواد مورد استفاده در ساخت باکیفیت تر باشد، قیمت میز کارمندی هم بالاتر است.
  • اندازه ی میزاز دیگر عاملی است که در قیمت میز کارمندی تأثیر مستقیم دارد. قطعا هرچقدر میز بزرگتر باشد، مواد بیشتری مصرف میشود و قیمت میز کارمندی هم افزایش می یابد به همین جهت قیمت میز کارمندی کلاسیک که نسبت به سایر طرحها و ابعاد عظیم تری دارد و مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده می شود، اغلب بالاتر از دیگر مدل ها هست.
  • بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

  • طراحی دیگر عوامل تعیین کننده ی قیمت میز کارمندی است. بعضی اوقات طراحی میز کارمندی توسط کارشناسان طراحی و مختص همان محیط و متناسب با سایر اجزا و طراحی کلی محیط صورت می گیرد و همچنین امر بر قیمت میز کارمندی اثر بخش است. به طور کلی هر چقدر طراحی میز کارمندی خاص تر و پیچیده تر باشد، قیمت آن نیز افزایش میابد.
  • از عوامل دیگر تأثیرگذار بر قیمت میز کارمندی خدمات پس از فروش هست که برای این محصول ارائه خواهد شود. خدمات پس از فروش اگرچه قیمت میز کارمندی را افزایش می دهد ؛ اما در عوض از خریدار در مقابل مشکلات احتمالی که امکان دارد در حین استفاده از محصول رخ دهد، حمایت می کند.
  • اعتبار برند و شرکت تولید کننده هم تا حد زیادی قیمت میز کارمندی را تحت تأثیر خود قرار میدهد؛ به این علت نام برند معمولا نشان دادن تجربه و به دنبال آن کیفیت بالای محصول هست.

خرید میز کارمندی برای محیط اداری

شما وقتی بخاهید یک محیط کار و اداره خود را تجهیز بنمایید باید به نکته هایی که در بالا ذکر شد توجه بنمایید و بعد برای خرید اقدام کنید. این انتخاب باتوجه به نوع کسب و کار شما متغیر می باشد. باهم در این مقاله باید ها و نباید های ویژگی های میز کارشناس، خریر میز اداری، انواع میزهای کارمندی و عامل هاب تاثیر گذار در قیمت میز کارمندی را مرور کردیم. تیم ما با ارائه بهترین و باکیفیت ترین و خاص ترین میزهای مدریت ، میز کارمندی و همه ی تجهیزات محیط و دفتر اداری در خدمت شما عزیزان گرامی هستیم. شما می توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و کامل تر با کارشناسان مربوطه ما تماس بگیرید

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی